کشوری‌فرد: برگزاری همه مسابقات در پنجشنبه یا جمعه امکان‌پذیر نیست | آوای استقلال
1

کشوری‌فرد: برگزاری همه مسابقات در پنجشنبه یا جمعه امکان‌پذیر نیست

  • کد خبر : 40541
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کشوری‌فرد: برگزاری همه مسابقات در پنجشنبه یا جمعه امکان‌پذیر نیست
دبیر سازمان لیگ توضیحاتی درمورد آخرین شرایط ورزشگاه‌ها و برنامه‌ فصل آینده ارائه کرد.

به گزارش آوای استقلال، ملی خواهد رسید.
دبیر سازمان لیگ درپاسخ به این سوال که آیا درخصوص ورود و خروج تماشاگران و بلیت فروشی اقداماتی صورت گرفته است، گفت: سال گذشته در این بحث واقعا مشکل داشتیم. برخی جاها بلیت دستی می‌فروختند که واقعا خوب نیست. بحث لزوم بلیت فروشی الکترونیکی و گیت‌ داشتن ورزشگاه‌ها را ابلاغ کردیم. ضمن اینکه باید صندلی‌ها شماره‌گذاری شوند و بدون این‌ها اصلا بازی‌ها برگزار نمی‌شود. محکم پای کار ایستاده‌ایم و همه سعی و تلاش خود را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. تاج روی انجام شدن کار تاکید دارد. ما هم دنباله‌رو قضیه هستیم‌.
کشوری‌فرد افزود: به باشگاه‌ها اعلام کردیم که استادیوم‌ها حتما باید تایید فنی نظام مهندسی، بیمه مسئولیت و حوادث را داشته باشند. باید مدارک را به ما بدهند و هر استادیومی مشکل داشته باشد؛ قطعا بازی را بدون تماشاگر می‌کنیم. ورزشگاه‌هایی مانند وطنی قائمشهر و تختی انزلی واقعا سکوهایشان لرزش دارد که خیلی خطرناک است. امروز بچه‌های ما از استادیوم یزد بازدید داشتند و واقعا باید زمین را درست کنند در غیر این صورت در ورزشگاه شهید نصیری این شهر، هیچ دیداری برگزار نمی‌شود.
وی تاکید کرد: بازی بدون تماشاگر هیچ معنی‌ ندارد و ما هم دوست داریم بازی با هواداران برگزار شود اما باید فردی که به استادیوم می‌آید، امنیت جانی داشته باشد. اگر اتفاقی بیفتد، چه کسی جواب می‌دهد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بازی‌های لیگ یک را بدون ۱۳ تیمی که مجوز ملی ندارند برگزار کنند، گفت: هنوز چنین دستوری برای ما نیامده است اما در سال آینده چنین اتفاقی می‌افتد. الان ۷ باشگاه لیگ یکی این مجوز را دارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40541

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.