کریمی: قنبرزاده باید در کلاس اول ابتدایی معلم ورزش باشد | آوای استقلال
3

کریمی: قنبرزاده باید در کلاس اول ابتدایی معلم ورزش باشد

  • کد خبر : 30596
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
کریمی: قنبرزاده باید در کلاس اول ابتدایی معلم ورزش باشد
سرپرست باشگاه استقلال گفت: قنبرزاده وجود داشته باشد و مردانه واقعیت‌ها را بگوید.

به گزارش آوای استقلال، حجت کریمی پیش از شروع دیدار امروز استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ان‌شاءالله بچه‌ها دست پر از زمین بیرون می‌آیند.

وی در خصوص ناراحتی باشگاه استقلال از برخی تصمیم‌های سازمان لیگ گفت: امروز من صحبت کردم. اتفاقاتی افتاد، اما قنبرزاده واقعیت را نگفت. ناراحتی من هم از این بود که چرا واقعیت را نگفت. او باید به حدی وجود داشته باشد که مردانه حرف بزند، یا اشتباهی که کرده گردن بگیرد.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: روز گذشته جلسه شورای تامین بود و شب قبلش قنبرزاده با من تماس گرفت، در حالی که الان می‌گوید با من تماسی نگرفته است.

کریمی تأکید کرد: ساعت ۱۰ شب به من زنگ زد و گفت جلسه داریم، من هم فکر کردم جلسه بابت همین بازی استقلال و نفت آبادان است و از من خواست حتما حضور داشته باشم، من هم می‌خواستم به یک مراسم ختم و سپس دبی بروم. وقتی به جلسه رفتم متوجه شدم به چه صورت است. با برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مخالفت کرده و گفتم با این کار شبهه اینکه می‌گویند پرسپولیس حکومتی است را تقویت می‌کنید. با این کار دولت و… را به دردسر می‌اندازید و نباید چنین کاری کنید. اعضای شورای تامین نیز با صحبت من خیلی موافق بودند. آنها هم به قنبرزاده برخورد کرده و گفتند چرا شب قبل همه کارها را کرده‌اید و گفته‌اید شورای تامین باید تصمیم بگیرد؟ چرا توپ را به زمین ما انداختید.

وی عنوان کرد: قنبرزاده هم گفت اشتباه کردم و این موضوع را اعلام می‌کنم که مقصر هستم. درنهایت گفتند بازی نمی‌تواند در کرج برگزار شود. زیرا شورای تامین کرج هم قبول نمی‌کرد این مسابقه با تماشاگر در ورزشگاه انقلاب برگزار شود. قنبرزاده تمام تلاش خود را کرد تا بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. همان روز تصمیم گرفته شد و تصمیم گرفتند سازمان لیگ با مسئولیت خودش اعلام کند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوی اینکه آیا این صورتجلسه را امضا کرده است، اظهار داشت: من باید اعلام می‌کردم که مخالف انتقال بازی پیکان و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بودم، اما صورت‌جلسه‌ای امضا شده که من در آن جلسه حضور داشتم. تمام افرادی که در جلسه شورای تامین حضور دارند، صورتجلسه را امضا می‌کنند، اما من مخالف چنین بحثی بودم. یک سوال دارم؛ تاکنون شده سازمان لیگ چنین بیانیه‌ای بدهد و بگوید فلان باشگاه موافق بودن بازی با تماشاگر در ورزشگاه آزادی باشد؟ چنین چیزی سابقه داشته است؟ آمده‌اند و بیانیه داده‌اند که پرسپولیس و استقلال موافق برگزاری بازی در آزادی بودند. پرسپولیس که میهمان است، ما هم مخالفت خود را اعلام کردیم. همان روز خودشان بحث شورای تامین را اعلام کرده و شورای تامین هم خودش را کنار کشید. گفتند استقلال و پرسپولیس موافق این موضوع بودند در حالی که بعد از جلسه بحث بر این مبنا شد.

کریمی تصریح کرد: من می‌گویم آدم باید به حدی وجود داشته باشد که یک کار را دقیق انجام بدهد. قرار شد سازمان لیگ بیانیه‌ای بدهد که با موافقت سازمان لیگ بازی در آزادی برگزار می‌شود، آن هم با ضمانت خودش. من این موضوع را تاکید کردم و اعضای شورای تامین هم حضور داشتند. به جدم قسم می‌خورم این جمله‌ای بود که قرار بود قنبرزاده تایید کند. قرار بود قنبرزاده بیانیه داده و اعلام کند که بازی با تایید سازمان لیگ در آزادی برگزار می‌شود. شورای تامین نیز اعلام کرد مسئولیت‌اش با خودتان است و خودتان باید موضوع را اعلام کنید. برای شورای تامین مهم نبود، بازی کجا برگزار شود، بلکه تاکید داشتند کفه ترازو یکسان باشد. به صورت مثال اگر بازی استقلال با پیکان بدون تماشاگر بود، همان اتفاق بیفتد. تمام اینها رصد شود، اما سازمان لیگ روی برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی پافشاری کرد. من هم به شدت مخالف بودم.

وی اضافه کرد: من تصمیم‌گیرنده و موافق این تصمیم نبودم، شورای تامین گفت بازی در اراک برگزار شود و من هم می‌گفتم در آنجا برگزار کنید. حاضر بودم پول بلیت هواپیما را بدهم و هتل هم بگیرم تا دو تیم بروند و آنجا بازی کنند. صبح اسم یک بنده خدایی را گفتم، اما متاسفانه کل سازمان لیگ پرسپولیسی شده است. شکایت آنها مهم نیست، کل سازمان لیگ مشکل دارد. شرایط را ببینید، ۱۰ روز قبل این اتفاقات را پیگیری می‌کردم و پیگیر بودم تا چنین اتفاقی نیفتد. از استانداری البرز که باید بازی آنجا برگزار می‌شد تا شرایط ورزشگاه دستگردی را پیگیری کردم، اما چگونه امکان دارد یک روز مانده به بازی و پنجشنبه جلسه بگذارید، ساعت یک یا دو بعدازظهر جلسه را تمام کنید که پس از آن تعطیل است. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد، باید از دوشنبه یا سه‌شنبه اعلام می‌کردید. زیرا همه چیز مشخص بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا برخی مطالب در فضای مجازی روی تصمیم سازمان لیگ تاثیرگذار نبود، گفت: خیر، چنین مسائلی تاثیرگذار نبود، زیرا از قبل تصمیم گرفته بودند. اصلا این بحث‌ها نیست. دیدم گفته‌اند کریمی ورزشی نیست، چندین سال سرپرست تیم ملی کشتی بودم و حدود ۲۰ سال است باشگاه‌داری می‌کنم. رزومه من مشخص است. حیف است فردی مثل قنبرزاده در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باشد. او به درد معلم ورزش کلاس اول دبستان می‌خورد.

کریمی در خصوص اینکه آیا اعتراض باشگاه استقلال را به سازمان لیگ و شورای تامین اعلام کرده‌ است، اظهار داشت: دیگر چگونه بگوییم. در جلسه همه چیز را گفتیم.

وی در مورد اینکه آیا اگر سازمان لیگ سال آینده هم تصمیم بگیرد بازی‌های رفت و برگشت پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی در مقابل پیکان برگزار کند، چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: الان نمی‌توانیم در مورد سال آینده صحبت کنیم. اینها نمی‌توانند برای فردا برنامه بریزند چه برسد به سال بعد. به هر صورت اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌خواهند تیم ما موفق شود. استقلال مشکلات مالی فراوانی دارد، اما دیدید با چه بدبختی بدهی‌های خارجی را حل کردیم. اعضای هیات مدیره، کلیه دوستان و نمایندگان مجلس کمک کردند تا این مشکل جمع شود.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: باید حقوق بازیکنان و بچه‌ها را بدهیم. همراه اول با ما همکاری نکرده است، التماس کردیم و همه‌جوره گفتیم اما پولمان را نمی‌دهند.

کریمی در خصوص دلیل حضور حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در تمرین استقلال گفت: باشگاه استقلال و پرسپولیس متعلق به او هستند و می‌تواند بیاید.

وی در مورد اینکه آیا فرشید سمیعی را ممنوع‌المصاحبه کرده است، گفت: خیر، به هیچ عنوان. چه کسی این حرف را زده، پس چرا او را سخنگو گذاشته‌ایم؟

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا داود قاضی نور از باشگاه استقلال کنار گذاشته شده است، پاسخ داد: خیر.

کریمی در مورد اینکه افشین پیروانی اعلام کرده پس از بازی فردا، جواب کریمی را می‌دهم، گفت: هر موقع خواست جواب بدهد و من هم جوابش را می‌دهم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30596

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.