کاکوتا در ترکیه، دعوا در تهران؛ پای ایفمارک در میان است | آوای استقلال
2

کاکوتا در ترکیه، دعوا در تهران؛ پای ایفمارک در میان است

  • کد خبر : 41408
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
با وجود حضور وینگر کنگویی در اردوی استقلال، همچنان خبری از رسمی‌شدن قرارداد او با آبی‌پوشان پایتخت نیست.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه تا به امروز (جمعه) ۶ خرید رسمی داشته‌اند و بعد از توافق با سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی، علیرضا کوشکی و آلمدین زیلیکیچ، تقلای آبی‌پوشان در بازار تابستانه ادامه دارد. گائل کاکوتا، وینگر سابق چلسی که در فصل گذشته در تیم آمیان فرانسه حضور داشت، یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها محسوب می‌شود که در طول هفته اخیر مذاکرات با این وینگر باتجربه و ۳۳ ساله به شکل جدی‌تری پیش رفت.

توافق استقلال و آمیان برای انتقال کاکوتا
جواد نکونام با وجود در اختیار داشتن مهره‌هایی مانند جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی و البته جذب علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی و آلمدین زیلیکیچ، تاکید ویژه‌ای بر همکاری با گائل کاکوتا داشت و همین مسئله باعث شد تا مذاکرات به صورت فشرده با او انجام شود. در مسیر جدایی این وینگر باتجربه از تیم فرانسوی، تفاهم‌نامه‌ای ۳ جانبه میان باشگاه‌های استقلال و آمیان و کاکوتا تنظیم شد و گام نخست در مسیر انتقال این وینگر کنگویی برای حضور او در جمع آبی‌پوشان پایتخت برداشته شد.

پول به حساب ستاره کنگویی نشست، گائل در ارزروم
آبی‌ها بعد از توافق با باشگاه فرانسوی برای جدایی گائل کاکوتا، مذاکرات برای جلب رضایت ستاره فرانسوی را در شرایطی پیش بردند که سرانجام کاکوتا نسبت به حضور در استقلال چراغ سبز نشان داد و این ستاره ۳۳ ساله در آستانه پیوستن به جمع آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت. با توجه به اردوی آبی‌ها در کشور ترکیه، قرار است بر این شد که بعد از پرداخت قسط اول قرارداد کاکوتا این وینگر کنگویی عازم ارزروم شود که مبلغ مدنظر گائل کاکوتا به حساب او نشست و این وینگر ۳۳ ساله عازم کشور ترکیه شد.

عدم ترجمه مدارک پزشکی دردسرساز شد!
مدیران باشگاه استقلال امیدوار بودند که پیش از برپایی اردوی ترکیه انتقال کاکوتا نهایی شود تا او در تهران تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد اما این اتفاق رخ نداد و قرار است بعد از نهایی‌شدن تست‌های پزشکی، قرارداد این بازیکن به امضا برسد. کاکوتا که این روزها در اردوی استقلال حضور دارد، روز گذشته تست‌های پزشکی را در کشور ترکیه پشت سر گذاشت اما مدارک پزشکی او در شرایطی برای ایفمارک ایران ارسال شد که مدارک ترجمه‌نشده بود و همین مسئله دردسرساز شد!

قراردادی که سرانجام نهایی می‌شود؟
آبی‌پوشان معتقدند که با توجه به سبقه بازی گائل کاکوتا، او مشکل پزشکی ندارد اما در نقطه مقابل، مسئولان ایفمارک تا هنگام دریافت اسناد و مدارک ترجمه‌شده پزشکی، چراغ سبز خود را در زمینه جذب کاکوتا نشان نخواهند داد. گفته می‌شود فرآیند ترجمه و انتقال مدارک طی ۲۴ ساعت آینده قرار است انجام شود و در صورت تایید مدارک، احتمال معارفه کاکوتا طی امروز (جمعه) و یا فردا (شنبه) دور از ذهن نیست اما اگر مشکل پزشکی‌ای از سوی ایفمارک اعلام شود، آبی‌ها شانس همکاری با کاکوتا را از دست خواهند داد و با وجود پرداخت قسط اول قرارداد او و حضورش در اردوی ترکیه، باید قید همکاری با وینگر کنگویی را بزنند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41408

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها