کاوه – مجید حسینی؛ یک فصل دیگر در اروپا | آوای استقلال
2

کاوه – مجید حسینی؛ یک فصل دیگر در اروپا

  • کد خبر : 6673
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کاوه – مجید حسینی؛ یک فصل دیگر در اروپا
آبی‌پوشان سابق به دنبال ادامه ماجراجویی‌های خود در خارج از محیط فوتبال ایران هستند و می‌خواهند به کارشان در اروپا ادامه دهند.

به گزارش آوای استقلال،هر چند که فهرست دراگان اسکوچیچ نام دو بازیکن فعلی استقلال یعنی مهدی قایدی و عارف غلامی دیده می‌شود، اما چند مهره استقلالی سابق هم در جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران حضور دارند که شاید سرشناس‌ترین آن‌ها کاوه رضایی و مجید حسینی باشند؛ بازیکنانی که در استقلال همبازی بوده‌اند و حالا در تیم ملی رفاقت نزدیک و صمیمی باهم دارند.

رضایی و حسینی با توجه به ترافیک در خط حمله و خط دفاعی تیم ملی، در سه مسابقه گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده‌اند اما از فرصتی که کادرفنی در اختیارشان گذاشته، به خوبی استفاده کرده‌اند و سطح فنی‌شان را نشان داده‌اند؛ هر دوی این بازیکنان در مصاف با تیم ملی کامبوج به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدند و توانستند در ترکیب تیم ملی بدرخشند، به ویژه کاوه رضایی که در پیروزی ۱۰ گله تیم ملی، دو نوبت موفق به گلزنی شد.

این دو لژیونر فوتبال ایران برای فصل آینده باشگاهی به دنبال ادامه حضور خود در فوتبال اروپا هستند و می‌خواهند با پایان رقابت‌های تیم ملی، برای مذاکره و توافق در ادامه مسیر فوتبال باشگاهی کار خود را پیش ببرند؛ کاوه رضایی سرنوشت نامعلومی با تیم کلوب بروخه دارد و از طرفی شالروا خواهان ادامه حضور او در این تیم است و مجید حسینی هم با جدایی از ترابزون‌اسپور یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران به شمار می‌رود.

او البته گفته می‌خواهد در خارج از ایران و احتمالا همان لیگ ترکیه کارش را پیش ببرد و باید دید ادامه مسیر باشگاهی این دو بازیکن سابق استقلال چگونه رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6673

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.