چپ استقلال برای لیگ بیست و چهارم پٌر است! | آوای استقلال
2

چپ استقلال برای لیگ بیست و چهارم پٌر است!

  • کد خبر : 41208
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
چپ استقلال برای لیگ بیست و چهارم پٌر است!
حل شدن مشکل ابوالفضل جلالی ادامه حضور او در استقلال از لحاظ فنی خط دفاعی آبی‌ها را در سطح بالاتری قرار خواهد داد و با تنوع تاکتیکی، نبوغ فردی و شرایط بهتری در لیگ بیست و چهارم به میدان خواهند رفت.

ابوالفضل جلالی و میلاد زکی‌پور سبک فوتبالی متفاوتی دارند و هرکدام از آنها در زمینه‌های مختلفی استعدادهای قابل توجهی دارند، حضور همزمان این دو بازیکن می‌تواند رقابت جالبی در ترکیب این تیم ایجاد کند و علاوه بر این موضوع آبی‌ها نسبت به جریان مسابقه در طول نود دقیقه یا در ترکیب ابتدایی می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی و بنا به نیاز کادرفنی با تغییرات تاکتیکی قابل توجهی رو به رو شود.
جلالی و زکی‌پور حتی در برخی از مسابقات می‌توانند به صورت همزمان در زمین حضور داشته باشند و جناح قدرتمند رقبا را به خوبی کنترل کنند که این اتفاق باید در دیدارهای بزرگ و احتمالا لیگ نخبگان آسیا رقم بخورد، توقع می‌رود استقلال در دیدارهای داخلی دست بالا را نسبت به رقبا داشته باشد.
همچنین حضور آرمین سهرابیان این زوج طلایی را کامل می‌کند و آبی‌ها با ۳ مدافع چپ پا، تکنیکی، خوش استیل و توانمند یکی از بهترین جناح‌ چپ‌های فوتبال ایران و حتی چند سال اخیر لیگ برتر را در اختیار خواهد داشت.
جلالی پیش از برگزاری اردوی ترکیه تکلیف‌اش مشخص شد و این اتفاق مثبتی برای استقلال است تا ستاره‌اش را در مهم‌ترین روزهای تمرینی در اردوی آماده سازی پیش فصل در اختیار داشته باشد و آماده حضور در لیگ بیست و چهارم شود.
حالا باید دید استقلال برای سمت راست بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد یا روی بازیکن جوان خود سامان تورانیان در کنار رامین رضاییان سرمایه گذاری خواهد کرد و یک استعداد جدید در لیگ بیست و چهارم شکوفا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41208

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها