چشمی، چشم روشنی استقلالی‌ها در جام جهانی | آوای استقلال
1
بازیکنی که از فرش بلند شد و به عرش رسید

چشمی، چشم روشنی استقلالی‌ها در جام جهانی

  • کد خبر : 28140
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
چشمی، چشم روشنی استقلالی‌ها در جام جهانی
به گواه آرشیو، بعد از بازی با انگلیس با صراحت نوشتیم تیم ملی فوق العاده ضعیف کار کرد و این ضعف هیچ ارتباطی به پیراهن باشگاهی که بازیکنان برتر می‌کنند نداشت.

به گزارش آوای استقلال، هم استقلالی ها بد بودند و هم پرسپولیسی ها. هیچ کدام از ملی‌پوشان ما غیر از مهدی طارمی در حد نام خود ظاهر نشدند و کارلوس کی روش نیز همچون یک مربی مسخ شده فقط حضور فیزیکی کنار زمین داشت اما تفکراتش حداقل در نیمه اول کاملاً اشتباه بود تا در نهایت فاجعه بازی با انگلیس رقم بخورد. همان زمان نوشتیم همه نفرات اشتباه کرده‌اند و شکست را نباید گردن حسینی یا چشمی از استقلال و همچنین پورعلی گنجی و سایر پرسپولیسی ها بیندازیم چون تمام تیم شکست خورده است دقیقا به همین خاطر حالا هم می گوییم این پیروزی نباید به نفع بازیکنان خاصی مصادره شده و بگوییم فقط چند نفر برای موفقیت تیم ملی زحمت کشیده‌اند چون واقعیت امر این است که پیروزی هم مانند شکست محصول یک حرکت گروهی تلقی می شود.
شکست خورده ای که پیروز شد
وقتی روزبه چشمی در بین دو نیمه بازی با انگلیس تعویض شد، انتقادات از او و همچنین کارلوس کی روش به اوج خود رسید و به همین خاطر خیلی ها فکر می کردند دوره جام جهانی برای روزبه به پایان رسیده و چشم او دیگر به روی این مسابقات تحت عنوان بازیکن اصلی یا حتی مهره ذخیره باز نخواهد شد ولی شرایط کاملاً تغییر کرد و وضعیت به گونه دیگری جلو رفت. کارلوس کی روش اعتماد خود به چشمی را از دست نداد و در نیمه دوم بازی ولز او را به میدان فرا خواند.
چشمی که چشم و چراغ شد
روز به میدان رفت و کاملا مشخص بود به واسطه ریکاوری روانی انجام شده توسط کارلوس کی روش، شرایط برای او کاملاً تغییر کرده است. بازیکن ضعیف مسابقه با انگلیس به مرد اول جدال با ولز بدل شد.او با ضربه های فوق العاده زیبا دروازه حریف را باز کرد تا راه برای پیروزی ایران هموار شود. او آنقدر خوب بود که فیفا در پایان بازی چشمی را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد. چشمی به چشم و چراغ تیم ملی بدل شد و استقلالی‌ها خرسند از اینکه حالا دیگر کسی نمی‌تواند به کارلوس کی‌روش بابت انتخاب روز به ایراد بگیرد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28140

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.