چرا همه چیز فدای این تیم می شود؟ | آوای استقلال
4
پرسپولیس ارجح تر از تیم ملی!

چرا همه چیز فدای این تیم می شود؟

  • کد خبر : 33373
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
چرا همه چیز فدای این تیم می شود؟
تیم فوتبال پرسپولیس را چنان مقامی داده اند که حتی مصالح تیم ملی کشور و آبروی نام مقدس ایران را هم فدای زیاده خواهی این تیم پرحاشیه، هنجارشکن و بی قانون می کنند!

به گزارش آوای استقلال، هنوز فراموش نکرده ایم چطور به استقلال تاختند و چطور استقلالی که نیمکت‌اش را با تیم های امید و نوجوانان خود پر می کرد را تحت فشار قرار دادند و حتی سعی داشتند سرمربی تیم ملی امید را به خاطر مخالفت نکونام با حضور مهره هایش در تیم ملی، علیه استقلال و سرمربی آبی ها تحریک کنند.
چقدر یقه دریدند که استقلال به تیم ملی بازیکن نمی دهد، استقلال عرق ملی ندارد.
چقدر به بهانه ملی بودن بازی ها و اعتبار نام ایران استقلال را تخریب کردند اما حالا در بازی های آسیایی هانگژو تیم ملی، بازیکنان پرسپولیسی تیم را با پرواز اختصاصی به پرسپولیس تحویل می دهند و بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، ملی‌پوشان امید این تیم شب گذشته از هانگژو به دوحه حرکت کردند!
بله درست خواندید!!
سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس که همراه تیم ملی امید ایران در هانگژو محل برگزاری مسابقات آسیایی، حضور داشتند طبق توافق قبلی با فدراسیون فوتبال، چهارشنبه شب برای همراهی پر‌سپولیس در بازی مقابل الدحیل راهی دوحه قطر شدند!
می گویند باشگاه پرسپولیس بلیت پرواز مستقیم این بازیکنان از چین به قطر را برای ساعت ۵ دقیقه بامداد به وقت هانگژو (۱۹:۳۵ دقیقه به وقت تهران) رزرو کرده است و طبق برنامه پرواز آن ها حدود ساعت ۴ بامداد به وقت دوحه (۴:۳۰ دقیقه بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران) به زمین نشستند اما آیا کسی هست این دروغ بزرگ را باور کند که پرسپولیس خودش هزینه سفر بازیکنانش را پرداخت کند؟
تیمی که بازیکنانش در بازی های ملی خودشان را به مصدومیت می زنند تا هم از فیفا غرامت بگیرند هم اردوی تیم ملی را برای پیوستن به پرسپولیس و بازی مقابل رونالدو ترک کنند، آیا آنقدر منطقی و میهن دوست است که هزینه سفر بازیکنان ملی پوش خودش را بپردازد؟
نمی دانیم در کشور چه اتفاقاتی رخ داده که اینقدر علنی و آشکار و بی مهابا همه چیز فدای پرسپولیس می شود اما این را خوب می دانیم این طرح مثل تمام آنچه مسئولین بی خردِ ورزش برنامه ریزی کردند به شکست می خورد و عایدی جز آبرو ریزی و هدر رفت آنهمه پول و اعتباری که برای این تیم هزینه شد، ندارد و نخواهد داشت!
حالا شما تیم ملی امید را فدای پرسپولیس کنید که مثلا سرمربی استقلالی اش را تضعیف کنید اما بدانید هیج دستی بالاتر از دست خدا نیست، پرسپولیس برود با تمام قوا با حریفان رقابت کند ولی آنچه خدا در پاسخ به این بی عدالتی طراحی کرده چیز دیگری است که هیچکس توان تغییرش را ندارد!
زمین و زمان را به هم دوختند تا پرسپولیس به آسیا برود! از جیب مردم و از سفره ملت زدند تا خرج میزبانی پرسپولیس کنند اما النصر آمد و با گل به خودی سرخ ها و اخراج بازیکن سرباز فراری شان، چوب خدا را بر تن ناقضان عدالت زدند!
حالا هم تیم امید کشور را در هانگژو دست خالی می گذارند تا پرسپولیس دست پر باشد باید دید خدا چه مقدر می کند!
فقط سوالی از مسئولین مربوطه می پرسیم که البته جوابش را همه
می دانیم آیا اگر سرمربی تیم ملی امید یک پرسپولیسی بود باز هم بازیکنانش را در حین مسابقات می گرفتید؟
اگر به جای پرسپولیس، استقلال چنین درخواستی می کرد با درخواستش موافقت می شد یا این تیم را به دشمنی با وطن و خودخواهی و …متهم می کردند؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33373

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها