چرا مددی حاضر نیست فریادشیران را برکنار کند؟/ آیا پشت پرده خبری است؟! | آوای استقلال
2
گزارش ویژه آوای استقلال؛ آکادمی آبی ها در مظان اتهامات مالی

چرا مددی حاضر نیست فریادشیران را برکنار کند؟/ آیا پشت پرده خبری است؟!

  • کد خبر : 4572
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
چرا مددی حاضر نیست فریادشیران را برکنار کند؟/ آیا پشت پرده خبری است؟!
ک پرسش بزرگ و کلیدی در این ماجرا وجود دارد که چرا و به چه علت آقای مدیرعامل تا کنون نسبت به برکناری رئیس آکادمی استقلال اقدامی انجام نداده است؟!

به گزارش آوای استقلال، هئیت مدیره استقلال نزدیک به ده روز پیش در آخرین جلسه کاری خود مصوبه ای داشت که بر اساس آن احمد مددی موظف شد در اسرع وقت رئیس آکادمی باشگاه را از کار برکنار کند و با هماهنگی هئیت مدیره یک نفر را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کند.

از آنجا که احتمال مقاومت احمد مددی در این رابطه وجود داشت، هئیت مدیره یک گام جلوتر رفت و در ادامه مصوبه خود تاکید کرد مدیر معزول آکادمی به هیچ عنوان حق فعالیت در سمت های دیگر در مجموعه باشگاه استقلال را نخواهد داشت.

تصویب چنین مصوبه ای به نوعی آچمز کردن احمد مددی بود، چون وی به هیچ عنوان حاضر به قطع همکاری با فریادشیران نبود حتی تهدید کرده بود اگر او از آکادمی برکنار شود، به عنوان معاون ورزشی باشگاه مشغول فعالیت خواهد شد.

اعضای هئیت مدیره که تصور نمی کردند مقاومتی از سوی مدیرعامل صورت گیرد، وقتی دیدند در کانال رسمی باشگاه که زیر نظر مدیرعامل اداره می شد رپرتاژهای تبلیغاتی متعددی در خصوص عملکرد موفق فریادشیران منتشر می شد به شدت دربرابر این اتفاق موضع گیری کردند تا داستان به یک موضوع جنجالی تبدیل شود. در همین میان اما برخی کانال های تلگرامی و پیج های هواداری از ورود دستگاه های نظارتی به ماجرا خبر دادند تا شائبه های حاکم بر این اتفاق دو چندان شود.

موضوع شائبه های مالی همیشه در حوزه تیم های پایه وجود داشته اما درباره آکادمی استقلال این اتفاق زمانی برجسته می شود که گفته می شود برخی فعل و انفعالات و جذب بازیکنان جدید از چارچوب اصلی خارج بوده و بیشتر رابطه در این موضوع تاثیرگذار بوده است.

 

موضوع کنار گذاشتن فریاد شیران از مجموعه آکادمی استقلال قطعی به نظر می آید، تا حدی که حالا برخی منابع غیر رسمی از حضور قریب الوقوع سعید مراغه چیان که پیش از فریادشیران عهده دار این مسوولیت بود خبر می دهند تا او از این پس به عنوان مدیر جدید فعالیت کند، مدیری که به دلیل اختلاف گسترده با مددی از کار برکنار شد!

اما با این حال یک پرسش بزرگ و کلیدی در این ماجرا وجود دارد که چرا و به چه علت آقای مدیرعامل تا کنون نسبت به برکناری رئیس آکادمی استقلال اقدامی انجام نداده در حالی که برابر قانون تجارت مدیرعامل هر مجموعه مجری مصوبات هئیت مدیره آن مجموعه است،اگر هم این اتفاق افتاده چرا تاکنون برکناری فریادشیران رسانه ای نشده است، احمد مددی که دائما ژست قانونمداری و تبعیت از آن را به خود می گیرد حالا باید به افکارعمومی توضیح دهد که چرا تا به این لحظه از عمل به وظایف قانونی خود صرفنظر کرده است؟!

 

آیا وزارت ورزش و جوانان به عنوان بزرگترین حامی احمد مددی در جریان این اتفاق است؟ آیا وزارت ورزش با وجود مخالفت صریح هئیت مدیره باشگاه استقلال تاکید دارد که ناصر فریادشیران همچنان در این مسوولیت باقی بماند تا مددی راضی بماند؟ آیا پشت پرده خبری است  که مردم و هواداران استقلال نباید از آن خبردار شوند؟ ایکاش در این روزهای واپسین حضور دولت، بی تفاوتی مسوولان وزارت ورزش به ضرر استقلال تمام نشود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4572

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.