پیش قرارداد، شناخت استقلال! | آوای استقلال
4

پیش قرارداد، شناخت استقلال!

  • کد خبر : 24420
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
پیش قرارداد، شناخت استقلال!
حتما تا کنون کلیپ های زیادی از عصبانیت ریکاردو سانیتو دیده اید. مردی که قرار است روی نیمکت مربیگری تیم پر افتخار استقلال بنشیند و هر آنچه هوادار می‌خواهد را با دانشش محقق کند !

به گزارش آوای استقلال، ریکاردو پیش از اندیشیدن به مبلغ قراردادش، پیش از آنکه فکر کند آیا به لحاظ فنی هم وزن اسامی که تا کنون روی نیمکت استقلال نشسته اند و این تیم را به موفقیت رسانده اند، هست یا نه؟
پیش از انکه به دستیارانش فکر کند و یا هر واجب دیگری، باید به این بیندیشد که قرار است به چه تیمی، با چه سابقه ای و چه میزانی از محبوبیت، ملحق شود !
اگر او به خوبی این نکته را بفهمد و درک کند و بداند استقلال با تمام تیم هایی که تا کنون هدایتشان را بر عهده داشته زمین تا اسمان فرق می کند، اگر بفهمد به وقت دلبری سرداران آبی پوش در مخمل سبز استادیوم، چطور سکوهای سیمانی به قرق هوادارانش در می آید و حتی آزادی با عظمت هم برایشان جای محقر و کوچکی است، اگر اقای ریکاردو بفهمد که استقلال جان هوادارانش است و بداند با چه سختی کیلومترها را با پس انداز نان و نوایشان، می آیند به شوق برد دلدار، اگر بداند آنها چقدر غمگین و برآشفته می‌شوند از حتی تساوی تیمشان، دیگر روی نیمکت مثل گربه چنگ به در و دیوار نمی کشد و به جای آنهمه بی قراری و عصبانیت از هر دمی برای درست اندیشیدن و یافتن تاکتیکی برای بردن و پیروز شدن استفاده می‌کند!
ریکاردو که این روزها فیلم واکنشهای تحریک کننده اش، فضای مجازی را پر کرده، باید بداند اینجا کمیته انضباطی و فدراسیون و…همه منتظر یک اشتباه از استقلال هستند تا آن را به نفع تیم محبوبشان زمین بزنن و رفتار ریکاردو، دقیقا این بهانه را دست آنها می‌دهد و عصبانیت سانیتو دقیقا همان چیزی است که آنها می‌خواهند!
اگر ریکاردو ساپینتو این اطلاعات واجب تر از نان شب را کسب نکرده این وظیفه مسئولین مربوطه باشگاه استقلال است که کاملا او را توجیه کنند اگر قرار باشد مربی چنان عصبی داشته باشیم سکوهای ملتهبی خواهیم داشت و فشاری بیش از حد تصور !
از طرفی تیم حقوقی باشگاه هم باید حواسش را جمع کند قرارداد را طوری ببندد مربی وسط فصل به هر بهانه ای نتواند بارش را ببندد و برود.
در قرارداد ریکاردو باید به حفظ آرامشش تاکید شود و اهمیت آن‌ را بداند.
این وظیفه تیم حقوقی است جوری قرار داد تنظیم شود که مربی جدید حواسش را جمع کند نمیتواند بی اختیار شود، مدام اخراج شود و نیمکت بدون او بماند این وظیفه تیم حقوقی باشگاه است که باید بندهایی را در قراردادش بیاورد که تبعات عصبانیت آقای سرمربی را باشگاه و هوادارانش نباید پرداخت کنند شاید به این خاطر هم که شده تلاشی برای آرامش و کنترل اعصابش داشته باشد !

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24420

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.