پیشکسوت استقلال: اگر VAR زودتر به فوتبال ما می‌آمد شاید خیلی از قهرمانی‌ها تغییر می‌کرد | آوای استقلال
2

پیشکسوت استقلال: اگر VAR زودتر به فوتبال ما می‌آمد شاید خیلی از قهرمانی‌ها تغییر می‌کرد

  • کد خبر : 42003
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
پیشکسوت استقلال: اگر VAR زودتر به فوتبال ما می‌آمد شاید خیلی از قهرمانی‌ها تغییر می‌کرد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر کمک داور ویدئویی زودتر به فوتبال ما می‌آمد شاید خیلی از قهرمانی‌ها و نتایج تغییر می‌کرد.

به گزارش آوای استقلال، علیرضا اکبرپور بازی شب گذشته استقلال که نبود آن ممکن بود دوباره باعث متضرر شدن این تیم شود، عنوان کرد: وجود VAR به فوتبال کشورمان کمک می‌کند. دیشب دیدیم چه اتفاقی افتاد و حق هیچ تیمی ضایع نشد. حتی شمس آذر هم به حق خودش رسید و شاید اگر این سیستم نبود، پنالتی آن‌ها هم دیده نمی‌شد.
پیشکسوت استقلال تصریح کرد: اگر این دستگاه زودتر به فوتبال ما می‌آمد شاید خیلی از قهرمانی‌ها و نتایج تغییر می‌کرد. نمی‌خواهم بگویم قهرمانی‌ها ناسالم بوده اما به هرحال داوران بهتر تصمیم می‌گرفتند، راحت تر سوت می‌زدند و حق به حقدار می‌رسید. از مهدی تاج تشکر می‌کنم که اشتباهات را قبول می‌کند ولی اگر به سال‌های قبل هم نگاه کنید از این اشتباهات زیاد بوده و باید به خاطر همه آن سال‌ها چه از طرف فدراسیون و چه از طرف کمیته داوران باید عذرخواهی می‌شد
استقلال توانایی کسب ستاره سوم آسیایی را دارد
وی درمورد قرعه کشی لیگ نخبگان آسیا و برنامه بازی‌های استقلال با حریفان قدرتمندی مانند النصر و الهلال عربستان، گفت: همانطور که ما درمورد النصر و الهلال صحبت می‌کنیم، صددرصد آن‌ها هم در مورد استقلال و پرسپولیس ما صحبت می‌کنند. فوتبال ما واقعا چیزی کمتر از آن‌ها ندارد. تیم‌های ما هم نفرات خیلی خوبی دارند که با غیرت و جنگندگی خودشان در زمین می‌توانند نتایج خوبی را رقم بزنند اما امکانات سخت افزاری و برنامه ریزی آن‌ها از ما سرتر است.
گلزن اسبق استقلال ادامه داد: خودم این امکانات را از نزدیک دیده‌ام و می‌دانم در همه زمینه‌ها چقدر حرفه‌ای هستند. ما از این نظر عقب تر هستیم. باید امکانات خوبی داشته باشیم. در این صورت روحیه جنگندگی و غیرت بازیکنان تیم‌های ما به بهترین شکل نمود پیدا می‌کند و می‌توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.
اکبرپور گفت: همه تیم‌ها در این تورنمنت خوب هستند و برای قهرمانی می‌آیند. همه کشورها نمایندگان خودشان را با تمام وجود آماده می‌کنند. با اینحال معتقدم استقلال این توانایی را دارد که با تمام کاستی‌های موجود، به ستاره سوم آسیایی برسد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42003

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها