پشت پرده شایعات علیه خلیل زاده چیست؟ پای اخاذی در میان است! | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

پشت پرده شایعات علیه خلیل زاده چیست؟ پای اخاذی در میان است!

  • کد خبر : 3094
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
پشت پرده شایعات علیه خلیل زاده چیست؟ پای اخاذی در میان است!
نکته قابل توجه اینجاست که اسماعیل خلیل زاده هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برد و از طریق تلفن فعالیت های خود را انجام می دهد

طی روزهای اخیر شایعات مختلفی پیرامون دستگیری و بازداشت رئیس هئیت مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شده در حالی که این خبر صحت ندارد و اسماعیل خلیل زاده هم اکنون دوران نقاهت خود بعد از ابتلا به بیماری کرونا را سپری می کند.

اما پشت پرده این خبرسازی های کذب چیست و چرا عده ای حاشیه ساز این خبر را منتشر می کنند؟ گفته می شود اصل ماجرا به یک راه زنی و باج خواهی بزرگ ارتباط دارد.

ادمین یکی از پیج های فرصت طلب،چندی پیش قصد اخاذی از رئیس هئیت مدیره استقلال را داشت اتفاقی که پیش از این در خصوص بسیاری از چهره های اقتصادی رشت صورت گرفته بود اما اسماعیل خلیل زاده حاضر به باج دادن به فرد مذکور نمی شود به همین دلیل ادمین کانال مذکور که هم اکنون در آلمان به سر می برد مدعی می شود که رئیس هئیت مدیره استقلال بازداشت شده است.

نکته قابل توجه اینجاست که اسماعیل خلیل زاده هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برد و از طریق تلفن فعالیت های خود را انجام می دهد،اما ادمین فراری که به دلیل پرونده های متعدد قضایی و فعالیت علیه نظام تحت تعقیب است همچنان با دامن زدن به این شایعه به دنبال اخاذی است که تا این لحظه ناکام مانده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3094

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.