پشت پرده اعتراض مجیدی به مدیران استقلال چه بود؟ | آوای استقلال
2

پشت پرده اعتراض مجیدی به مدیران استقلال چه بود؟

  • کد خبر : 4631
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
پشت پرده اعتراض مجیدی به مدیران استقلال چه بود؟
فرهاد مجیدی منکر کیفیت بازیکنان استقلال نیست اما معتقد است این تیم بالانس نیست و در برخی پست ها آبی ها با کمبود بازیکن روبرو هستند.

فرهاد مجیدی اعتقاد دارد استقلال در بعضی از پست ها بازیکنان زیادی دارد اما در برخی دیگر از پست ها نفر جایگزین ندارد.

به گزارش آوای استقلال ، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس از مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت برای چنین تیم بزرگی بد است دو سال بدون نظر سرمربی بسته شود هرچند در عین حال اعلام کرد بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد، همگی با کیفیت هستند.

اما دلیل اصلی گلایه مجیدی مربوط به چه موضوعی است؟ مجیدی اعتقاد دارد این تیم در بعضی از پست ها بازیکنان زیادی دارد ولی به عنوان مثال در پست مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی و یا فرشید اسماعیلی در پست هافبک پشت مهاجم بازیکنی ندارد که همسطح آنها باشد.

به همین دلیل هم است که غیبت اسماعیلی در بازی با ذوب آهن و ۶۰ دقیقه ابتدایی بازی با پرسپولیس کاملا به چشم آمد یا زمانی که سرمربی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت مسعود ریگی را نیمکت نشین کند، مهدی مهدی پور جانشین او شد که کیفیت بالایی در کارهای دفاعی ندارد و در واقع نتوانست جای هافبک تخریبی آبی ها را پر کند.

در واقع فرهاد مجیدی منکر کیفیت بازیکنان استقلال نیست اما معتقد است این تیم بالانس نیست و در برخی پست ها آبی ها با کمبود بازیکن روبرو هستند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4631

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.