پرسپولیس و هدایت داوری! | آوای استقلال
2
آقای افشاریان، بدهی تان را از جیب چه تیمی پرداختید؟

پرسپولیس و هدایت داوری!

  • کد خبر : 29618
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
پرسپولیس و هدایت داوری!
یحیی گلمحمدی بیشتر از اینکه قابلیت های فنی مربیگری داشته باشد در جو سازی و تغییر جو متبحر است.

به گزارش آوای استقلال، او از وقتی به عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس نشست، بارها مصاحبه هایی انجام داد که توانست شرایط مالی تیم را تغییر دهد. فشار را از روی خودش بردار، توپ را به زمین مدیرعامل بیندازد، همکارانش روی نیمکت زیر فشار بروند و مجبور به جدایی شوند…
بارها در فضای مجازی استعفا داد تا مدیرعامل تیم را وادار کند نفرات مورد نظرش را جذب کند، یحیی بارها با مصاحبه هایش داوری ها را چنان تغییر داده که همه تیم ها مقابل پرسپولیس قربانی داوری ها شدند.
گلمحمدی راز موفقیت و بقا در پرسپولیس را خوب یاد گرفته است، خوب می داند آنجا که تیمش توان مقابله فنی با تیم های خوب لیگ را ندارند و امتیاز می دهند چطور تیمش را از تنگنا نجات بدهد و با جو سازی ورق را به نفع خود بازگرداند.
داوری ها اینهمه علیه استقلال و تیم های لیگ اشتباهات فاحش و غیر قابل انکار داشته اند اما هرگز کمیته داوران از کسی عذرخواهی نکرده و هرگز خودش را به تیمی بدهکار ندانسته ولی یحیی کاری کرد که افشاریان صراحتا بگوید ما یک پنالتی به پرسپولیس بدهکاریم(!!)و در مقابل، تیم خوبِ نفت قربانی شد. کمیته داوران با تیم داوری اش بدهی اش را با پرسپولیس صاف کرد و تیم نفت را قربانی!
افشاریان به جای آنکه از همه تیم هایی که بابت داوری متضرر شده اند عذرخواهی کند و بگوید از این پس با داورانی که اشتباهات تاثیرگذار داشته باشند برخورد می شود تا بدین طریق قضاوت ها را رو بهتر شون هدایت کند،از پرسپولیس دلجویی می کند و می گوید یک پنالتی به شما بدهکاریم!!
برای پرداخت بدهی کمیته داوران به پرسپولیس تیم دیگری باید قربانی
می شد باید دید آیا افشاریان به همین سه امتیاز برای پرداخت بدهی شان به پرسپولیس بسنده می کند یا نزول و دیرکرد هم دارد و تا جبران امتیازاتی که سرخ ها از دست داده اند ادامه خواهد داشت؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29618

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.