پرسپولیس از یحیی ناامید شده و خارج از میدان می‌جنگد | آوای استقلال
0
تلاش قُلدرمآبانه برای کسر امتیاز از استقلال!

پرسپولیس از یحیی ناامید شده و خارج از میدان می‌جنگد

  • کد خبر : 34827
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
پرسپولیس از یحیی ناامید شده و خارج از میدان می‌جنگد
تلاش های بسیاری برای کم شدن امتیاز از استقلال در راه است.

به گزارش آوای استقلال، تحرکات این روزهای پرسپولیس برای کسر امتیاز از استقلال و همچنین پافشاری بر استدلالهای پوچ و بچه گانه در خصوص خالی بودن اتاق VAR و قضاوت دستوری و دیکته شده بنیادی فر به نفع استقلال فقط بیانگر استیصال و درماندگی قرمزهاست که در روزهای آشفته و بحرانی خود که هیچ جواب قانع کننده ای برای هوادارانشان ندارند در تلاشند تا با مظلوم نمایی و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها خودشان را از هر گونه اهمال و خطای فنی مُبرا کنند و فضایی را در جامعه هواداری خلق کنند که هواداران پرسپولیس هم ذهنشان از مطالبه گری و مؤاخذه مدیران و کادر فنی باشگاهشان به سمت حاشیه های جذاب و البته کذایی منحرف شود!
البته تعبیر دیگری که از دل این تحرکات استخراج می‌شود قطع امید باشگاه پرسپولیس از یحیی گل محمدی است و این هم شاید یک سیاست فریبنده باشد که ذهن هواداران خودشان را به کسر امتیاز از استقلال و زیر سوال بردن قضاوت موعود بنیادی فر مشغول کنند و با هدف زمان خریدن در اندیشه گذر از یک بحران باشند که استارت آن با شعار”حیا کن، رها کن” علیه مدیران باشگاه و کادر فنی و پرتاب بطری و اشیاء مختلف پس از باخت به الدحیل در استادیوم آزادی استارت خورد!
این تلاش‌ها حتی اگر بی نتیجه هم باشد(که خواهد بود) تنها خاصیتش این است که بعدها سر هوادارانشان منت بگذارند که ما دست روی دست نگذاشتیم و برای احقاق حق پرسپولیس تا لحظه آخر جنگیدیم اما تلاش ما نتیجه نداشت و نشد و اگر هواداران ساده لوح هم این خزعبلات را باور کنند که چه بهتر!
اما به راستی باشگاه پرسپولیس از کدام حق و حقیقت سخن می‌گوید؟
شما که در فتح جام تحت حمایت امدادهای غیبی شهره خاص و عام شده اید و بیشترین منفعت از اشتباهات داوران نصیبتان شده خجالت نمی‌کشید که به قصد فریب هوادار خودتان قضاوت بنیادی فر را زیر سوال می‌برید و یا در راهروهای سازمان لیگ دنبال کسر امتیاز از استقلال هستید؟
خودتان هم بهتر از هر کسی میدانید که استقلال حتی با وجود VAR هم از داوری ضرر کرد و اگر قرار بود عادلانه پنالتی های استقلال گرفته شود قطعا داور باید سه پنالتی به سود آبی ها اعلام می‌کرد اما متاسفانه در فوتبال ما ظرفیت و جنبه اجرای عدالت وجود ندارد و اگر در مسابقه ای چون دربی سه پنالتی به نفع استقلال اعلام شد لابد آدمهایی مثل خبیری و گل محمدی و پیروانی و سایر عوامل باشگاه پرسپولیس در اثر شوک روانی لال می‌شوند و قدرت تکلم خود را از دست می‌دهند!
بله اینجا ایران است و اگر در یک بازی حساس چون دربی سه پنالتی مسلم هم به نفع استقلال رخ داد داور هرگز قدرت و شهامت اعلام آن را ندارد چون می‌داند که عوامل مافیایی فوتبال برای همیشه او را از قضاوت محروم می‌کنند!
در این فوتبال مافیا حاکم مطلق معرکه هستند و آن کسانی که در خارج از میدان فوتبال میدان داری می‌کنند همان افرادی هستند که قلدرمآبانه به دنبال به کرسی نشاندن حرف خود و رسیدن به هدفشان هستند چون هدف اصلی آنها فتح جام به هر قیمتی است حتی اگه بهای آن بی آبرویی و بی اعتبار شدن بین مردم باشد. مهم اهداف دیگری است که در آینده با ذکر جزئیات بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34827

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها