پرسپولیسی ها وزیر نمی خواهند، پدر می خواهند! | آوای استقلال
5
سلفی با سلطانی فر،سیلی به سجادی!

پرسپولیسی ها وزیر نمی خواهند، پدر می خواهند!

  • کد خبر : 20247
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۲۹
پرسپولیسی ها وزیر نمی خواهند، پدر می خواهند!
ماجرای تایید نشده سیلی خوردن وزیر ورزش از یک هوادار پرسپولیس آنقدر اهمیت دارد که در صورت تکذیب هم نشود ساده از کنار آن گذشت.

به گزارش آوای استقلال، صرف نظر از اینکه آیا در شلوغی سکوهای ورزشگاه آزادی کسی حمید سجادی را زده یا نه باید به این توجه کنیم که مافیای رسانه ای سرخ طی چند روز گذشته همه تمرکز خود را روی اعتصاب بازیکنان و استعفای یحیی گل محمدی گذاشته اند تا با جوسازی و ایجاد فضایی مسموم ،وزارت ورزش و شخص حمید سجادی را برای گرفتن امتیازات خاص تحت فشار قرار دهند.این امتیازات شامل همان هایی می شود که طی دوران مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی و …روزهای سر خوشانه ای برای آنها رقم زده بود اما حمید سجادی نشان داده علاقه ای به وارد شدن به مباحث هواداری نداشته و بیشتر دوست دارد وزیر ورزش باشد تا طرفدار یک تیم خاص! سجادی با‌وجود اشکالات زیادی که به نحوه مدیریتش بر ورزش وجود دارد اما شائبه حمایت از یک تیم خاص و غرق شدن در اداره آن تیم و غافل شدن از سایر رشته ها ،در‌مورد او وجود ندارد.قبلا هم در پاسخ به انتقادات یحیی گل محمدی کفته بود من وزیر ورزشم نه وزیر پرسپولیس و‌استقلال و مشکلات پرسپولیس را باید هیات مدیره و مدیرعامل آن‌حل کنند!
حالا و همزمان با گشوده شدن پرونده های جدید شکایت بازیکنان و مربیان خارجی از این تیم و بروز مشکلات نچندان تازه مدیریتی ،رسانه های سرخ با پوشش اخبار مایوس کننده از قهر و اعتصاب و استعفای گل محمدی و بازیکنان ، قصد دارند هواداران پرسپولیس را مقابل وزیر قرار دهند.داستان جعلی و یا واقعی سیلی خوردن سجادی هم بخش دیگری از این پروژه است که حساب کار دست آقای وزیر بیاید! آنها همان افرادی هستند که در همین ورزشگاه آزادی و به پاس خدمات مسعود سلطانی فر با او عکس سلفی می گرفتند اما امروز با سیلی از خجالت وزیری در می آیند که قصد ندارد آنها را تافته جدا بافته از سایر باشگاه ها و رشته ها بداند.
مسوولیت توهین و جسارت به وزیر ورزش یقینا با یحیی گل محمدی و رسانه های پر حاشیه ای هستند که اصولا عادت به روز های سخت ندارند.روز هایی که استقلال طی پنج شش فصل گذشته بسیار دیده است.روز هایی که همه توان و امکانات چند وزارت خانه و سازمان در خدمت موفقیت یک تیم خاص فرار می گرفت و آبی ها اجازه نداشتند حتی یک فصل کامل را هم از ثبات و تمرکز بهره مند باشند! روز هایی که ستاره های تیم تنها یک نیم فصل را مجال کنار استقلال بودن داشتند و توسط مدیران دست نشانده سلطانی فر به سرعت فراری داده می شدند
پرسپولیس و استقلال بعد از سالها فرصت پیدا کرده اند تا در شرایطی برابر با هم رقابت کنند .برابر از این لحاظ که هر دو تیم با مشکلاتی یکسان از جمله حذف از آسیا و بدهی های سنگین و … دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین بهتر است به جای متوسل شدن به بازی های رسانه ای و مقصر جلوه دادن دیگران، به میارزه شرافتمندانه در میدان مسابقه پرداخته و حق خود را در زمین جستجو کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20247

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.