پای ژستد به گلزنی باز شد | آوای استقلال
2
پس از۵۱۵ دقیقه

پای ژستد به گلزنی باز شد

  • کد خبر : 18495
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
پای ژستد به گلزنی باز شد
مهاجم خارجی استقلال پس از ۵۱۵ دقیقه بازی کردن برای این تیم گلزنی کرد تا به واسطه این گل بتواند تاحدودی از زیر فشار خارج شود.

به گزارش آوای استقلال، رودی ژستد مهاجم فرانسوی آبی پوشان که از بازیکنان مورد علاقه فرهاد مجیدی است و از هفته چهارم به استقلال اضافه شد، سرانجام پس از ۷ بازی موفق به گلزنی شد تا طلسم ناکاهای وی در باز کردن دروازه شکسته شود.

ژستد بعد از پیوستن به استقلال به جز یک بازی که با حکم سازمان لیگ امکان بازی پیدا نکرد، در سایر دیدارهای استقلال در ترکیب ثابت قرار داشت و علیرغم تلاش‌های زیاد و تاثیرگذاری که در خط حمله داشت، موفق به گلزنی نشده بود تا از سوی منتقدین تحت فشار قرار داشته باشد. گلزنی این بازیکن در مشهد باعث شد تا حدودی از زیر فشار خارج شده و در بازی‌های پیش رو راحت تر بازی کند.

رودی ژستد قبل از اولین گلی که برای استقلال در مشهد به ثمر برساند ۵۱۵ دقیقه در ترکیب این تیم بازی کرده بود و نخستین گلش با پیراهن آبی را بعد از این مدت به ثمر رسانده باشد.

ژستد برای اولین بار در هفته چهارم و دیدار مقابل نساجی در ترکیب استقلال قرار گرفت و بعد از ۶۱ دقیقه حضور در میدان جای خود را به ارسلان مطهری داد. وی در هفته پنجم ۷۴ دقیقه مقابل نساجی بازی کرد و جای خود را به امیر علی صادقی داد. این مهاجم فرانسوی هفته ششم مقابل گل گهر به دلیل حکم سازمان لیگ بازی نکرد و در هفته هفتم مقابل صنعت نفت به ترکیب آبی پوشان بازگشت و ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت. در هفته هشتم مقابل پرسپولیس ۸۹ دقیقه بازی کرد و در هفته دهم نیز مقابل سپاهان در تمام ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت.

ژستد پیش از این ۲ بار برای آبی پوشان گلسازی کرده بود تا یکی از پاسورهای موفق استقلال باشد و سرانجام پس از ۵۱۵ دقیقه حضور در میدان موفق شد اولین گلش را برای تیم جدیدش در لیگ برتر ایران به ثمر برساند.

روز گذشته استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید که رودی ژستد زننده دومین گل آبی پوشان بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18495

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.