پایان شایعات درباره دروازه‌بان شماره یک استقلال؛ ادامه حضور حسینی در جمع آبی‌ها | آوای استقلال
2

پایان شایعات درباره دروازه‌بان شماره یک استقلال؛ ادامه حضور حسینی در جمع آبی‌ها

  • کد خبر : 41242
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
پایان شایعات درباره دروازه‌بان شماره یک استقلال؛ ادامه حضور حسینی در جمع آبی‌ها
با وجود ابهامات درباره آینده کاری حسین حسینی در استقلال، این دروازه‌بان باتجربه در جمع آبی‌پوشان کارش را در فصل پیش‌رو دنبال خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی عملکرد درخشان در فاز دفاعی داشت و دریافت تنها ۱۵ گل باعث شد تا آبی‌پوشان پایتخت عنوان برترین خط دفاعی لیگ بیست‌وسوم را از آن خود کنند. در مسیر ثبت این رکورد، حسین حسینی نقش پررنگی را ایفا کرد و دروازه‌بان شماره یک استقلال توانست ۱۸ کلین‌شیت کند و در کنار حسین پورحمیدی، مشترکاً عنوان بهترین دروازه‌بان فصل (از حیث شمار کلین‌شیت) را از آن خود کردند تا برای دومین‌بار در دوران حضور حسینی در لیگ برتر، او صاحب دستکش طلایی شود.

حسین حسینی البته از حیث آمار و ارقام، برترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر بود. جالب آنکه بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم و در حالی‌که حسینی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت، شایعات زیادی درباره احتمال قطع همکاری آبی‌ها با دروازه‌بان شماره یک تیم‌شان به گوش می‌رسید و در این مسیر حتی گفته می‌شود که ستاره باتجربه استقلال مجوز فعالیت ندارد. با این وجود، پیگیری‌های بیشتر نشان داد که حسینی برای ادامه فعالیت در تیم استقلال منع قانونی ندارد و می‌تواند آبی‌ها را در فصل پیش‌رو همراهی کند.

در انتظار یازدهمین فصل همکاری حسینی با استقلال
حسینیِ ۳۲ ساله که تجربه ۱۰ فصل حضور در تیم استقلال را دارد و در طول ۸ فصل اخیر همواره عضوی از این تیم بوده، در روزهای آغازین تمرینات پیش‌فصل، در جمع شاگردان جواد نکونام حضور نیافت و این مسئله باعث تقویت صحت شایعات درباره جدایی او شد. با این وجود، طلسم عدم حضور حسین حسینی در تمرینات استقلال شکسته شد و این دروازه‌بان باتجربه به جمع شاگردان نکونام اضافه شد؛ آن‌هم در حالی‌که در تصمیمی عجیب، رسانه رسمی باشگاه استقلال حضور حسینی در دیدار دوستانه برابر صالحین تهران را سانسور کرد!

دروازه‌بان استقلال که گفته می‌شود نسبت به رقم قراردادش و البته شرایط موجود پیرامون خط دروازه استقلال معترض بوده، همراه این تیم عازم کشور ترکیه شده تا در اردوی پیش‌فصل حضور داشته باشد. در فاصله کمتر از ۲۰ روز تا شروع فصل جدید، حسین حسینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود تلویحاً ادامه همکاری‌اش با استقلال را تایید کرد و به شایعات درباره احتمال جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان پایتخت پایان داد تا برای یازدهمین فصل در فهرست استقلال حضور پیدا کند.

وضعیت ویژه خط دروازه آبی‌ها!
حسین حسینی در شرایطی در تیم استقلال ماندنی شده که در کنار او، نام محمدرضا خالدآبادی، سینا سعیدی‌فر و محمدجواد کیا هم در فهرست آبی‌ها دیده می‌شود. ضمن آنکه در روزهای ابتدایی فعالیت استقلال در بازار نقل‌وانتقالات، آبی‌ها با ودران کیوسفسکی به توافق رسیدند و هنوز این دروازه‌بان بوسنیایی که گفته می‌شود موردتایید جواد نکونام نیست، با مدیران باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد به توافق نرسیده و همین مسئله باعث شده تا نام ۵ دروازه‌بان در فهرست آبی‌ها دیده شود!

خالدآبادی در روزهای گذشته در تلاش بوده تا بتواند رضایت‌نامه‌اش را از مدیران باشگاه استقلال دریافت کند و به تیم آلومینیوم بپیوندد که تلاش‌های او فعلاً نافرجام بوده است. با توجه به حضور ۵ دروازه‌بان در فهرست آبی‌ها، باید دید طی ۱۷ روز باقی‌مانده تا شروع فصل جدید، چه تغییراتی در فهرست آبی‌ها انجام خواهد شد و کدامیک از دروازه‌بانان حاضر در فهرست آبی‌ها از جمع شاگردان جواد نکونام جدا می‌شوند و کدامیک در جمع آبی‌ها کار خود را دنبال می‌کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41242

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها