پایان تاریخ انقضاء امپراطور فیک نزدیک است! | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

پایان تاریخ انقضاء امپراطور فیک نزدیک است!

  • کد خبر : 34086
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
پایان تاریخ انقضاء امپراطور فیک نزدیک است!
خدا را شکر با وجود تمام نداشته هایمان یک فضای مجازی فراتر از شفاف داریم که اگه کسی پِلک اضافه بزند خبرش از نگاه کنجکاو فضای مجازی پنهان نخواهد ماند!

به گزارش آوای استقلال،این مطلب قصد دارد به طور مختصر محبوبیت و موقعیت فعلی مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با هم مقایسه کند. هر چند معمولا در قیاس ها حق مطلب ادا نمی‌شود و بسیاری از جزئیات شاید از قلم بیافتد اما مقایسه جواد نکونام با یحیی گل محمدی زیاد هم وقت ما را نمی‌گیرد!
این مقایسه صرفا با نگاهی گذرا به کامنتها و واکنش های هواداران دو تیم در فضای مجازی نتایج شگفت انگیزی را به ما ارائه می‌کند که به نوعی شرایط بُغرنج ذهنی و تشویش و دلهره هواداران پرسپولیس را به تصویر خواهد کشید.
در پیج ها و کانالهای تلگرامی حامی پرسپولیس مدتی است که حمایت عمومی از یحیی به حدی کاهش یافته که اگر بخواهیم عددی برای ترسیم آن مشخص کنیم در خوشبینانه ترین حالت به یک حمایت سرد و توأم با تردید زیر ۱۰ درصدی می‌رسیم!
موضوعی که البته چندان بی ارتباط با سه تساوی اخیر پرسپولیس نیست و موقعیت یحیی به حدی متزلزل شده که شاید همین روزها با شعارهای معروف “یحیی حیا کن پرسپولیس رو رها کن” در استادیوم آزادی بدرقه شود!
اما برعکس این ماجرا در فضای مجازی و به طور کل در فضای هواداری استقلال جای پای جواد نکونام به حدی محکم است که می‌توان برای او حمایت بالای ۹۵ درصدی هواداران استقلال را متصور شد و این بدان معناست که جواد بر خلاف یحیی موقعیتی بسیار ایده آل دارد و بدور از تنش و دلهره اخراج فقط به اجرای تفکرات و تاکتیک های فنی خودش می اندیشد.
این در حالی است که بازی‌های آینده پرسپولیس نیز از آن مدل بازی‌هایی است که هر کدام از آن می‌تواند سرنوشت یحیی و نیمکت متزلزل پرسپولیس را به شکل ضربتی تعیین تکلیف کند.
به عنوان مثال در خوشبینانه ترین حالت باخت مقابل سپاهان و النصر تلخ ترین تراژدی ممکن برای کادر فنی سردرگم پرسپولیس است و بعید به نظر می‌رسد در صورت تحمل دو شکست متوالی یحیی بتواند باز هم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و هر چند هر دو بازی خارج از خانه است اما التهاب و تنش و حاشیه های فراوانی که در فضای هواداری پرسپولیس وجود دارد مسئله ای نیست که بشود آن را کتمان و پنهان کرد!
پس همین روزها منتظر اتفاقات جالبی روی نیمکت تیم رقیب باشید و بدانید که سناریوی رفتن سر مزار اموات و قهر و گریه و نمایش های احساسی دیگر جواب نمی‌دهد و تاریخ انقضاء یحیی بسیار نزدیک است.
از طرف دیگر هواداران استقلال هم در کامنتهای خود خواهان ابقای یحیی هستند و این نشان می‌دهد که در عالم رقابت و کُری ماندن یحیی برای تیم رقیب فقط منجر به از دست رفتن امتیاز در لیگ و حذف قریب الوقوع از آسیا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34086

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها