وکیل مظاهری:مددی می‌گوید همه بد هستند غیر از خودم! | آوای استقلال
2
آقای مدیرعامل به جای تهدید جواب تلفن بدهید؛

وکیل مظاهری:مددی می‌گوید همه بد هستند غیر از خودم!

  • کد خبر : 7110
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
وکیل مظاهری:مددی می‌گوید همه بد هستند غیر از خودم!
پس از صحبت های مدیرعامل استقلال، وکیل مظاهری نیز اقدام به بیان صحبت هایی جدید کرد.

به گزارش آوای استقلال،مهدی صادقی وکیل رشید مظاهری درباره صحبت های اخیر مدیرعامل استقلال گفت: متاسفانه همه دیدند که مصاحبه ای از آقای مددی منتشر شده است و در آن، ایشان اقدام به تخریب همه کردند از مربی گرفته تا کادر فنی و بازیکنان و حتی هواداران؟!

او در این باره ادامه داد: نکته جالب درباره مصاحبه های آقای مددی اینکه از همه چیز مهمتر زمانی است که ایشان برای بیان حرف هایش انتخاب می کند. آقای مددی همیشه چند ساعت قبل از هر مسابقه اقدام به انتشار محکومیت های انضباطی برای بازیکنان و البته مصاحبه‌های حاشیه ای می‌کند، یعنی درست زمانی که بازیکنان و کادر فنی به آرامش و تمرکز نیاز دارند. آیا این همان دلسوزی مورد نظر آقای مددی است که می‌گویند؟

صادقی در ادامه گفت: چگونه است که همه اشتباه می‌کنند ولی ایشان درست فکر می‌کند و درست تصمیم می‌گیرد!؟ عمده صحبت های آقای مددی با روش‌های نخ نما شده و آشنای سیاسی است که هرکسی در نحوه مدیریت خود اشتباه می‌کند ابتدا گناه را برگردن گذشتگان و مدیران سابق می اندازد و بعد سعی در تخریب سایرین می‌کند اما وظایف قانونی و مدیریتی که وظیفه ایشان است را به عنوان فتح الفتوح معرفی می‌کنند.

وکیل گلر آبی ها ادامه داد: آقای مددی تهدید به انتشار قرارداد نمودند که به ایشان متذکر می شوم این موضوع عواقب قانونی و سختی دارد. ایشان اشاره کرده که فلان بازیکن چند درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده اما چرا نمی‌گوید چه مقدار بر طبق قرارداد و تعهدات پرداخت نکرده است؟ او از تعهدات عقب افتاده و کارهای نکرده حرفی به زبان نمی آورد‌؟

مهدی صادقی درباره تهدید مدیرعامل استقلال مبنی بر انتشار قرارداد ادامه داد: چرا ایشان بجای تهدید به انتشار قرارداد بازیکنان (که نه تنها برخلاف اخلاق مدیریتی و تعهدات ایشان و قوانین است) نمی گوید چرا و با چه بهانه هایی بجای پرداخت به بازیکنان با پرونده سازی و بهانه گیری سعی در کاهش پرداخت ها می نماید؟ چرا آقای مددی بجای تهدید سعی در اصلاح روش مدیریتی خودش نمی کند تا جواب تماس ها و تلفن های کادر فنی و بازیکنان استقلال را بدهد و تماس ایشان را بی پاسخ نگذارد! چرا آقای مددی از وعده های که داده نمی‌گوید که ۹۰ درصد آن صرفا وعده توخالی بود.

او ادامه داد: اگر تیم استقلال تاکنون توانسته موفق باشد نتیجه دلسوزی و از خودگذشتگی سرمربی و بازیکنان و کادرفنی تیم بوده که چهار ماه است هیچ دریافت مالی نداشته اند و فقط وعده و وعید شنیدند و پاسخ تماس هایشان توسط مدیرعامل محترم بی پاسخ ماند. واقعیت های بسیاری وجود دارد که نشان می دهد وضعیت اسفناک فعلی باشگاه پرافتخار استقلال نتیجه تصمیمات و ضعف مدیریت شخص آقای مددی است.

صادقی در پایان گفت: اگر سکوتی هم تاکنون بوده از سر دلسوزی بازیکنان و کادر فنی بوده و بهتر است آقای مددی پاسخ این دلسوزی را با تهدید ندهند. هواداران پرشور استقلال هم بدانند که کلیه بازیکنان و کادر فنی علی رغم این مشکلاتی که تاکنون از طرف مدیریت بوده به عشق موفقیت تیم پرافتخارشان تحمل سختی نموده اند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7110

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.