وقتی غرور، کار دست استقلال داد! | آوای استقلال
1

وقتی غرور، کار دست استقلال داد!

  • کد خبر : 22351
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
وقتی غرور، کار دست استقلال داد!
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت، نساجی مازندران را دست کم گرفته و در نهایت مغلوب این تیم شدند.

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: در نیمه اول استقلال خیلی خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد که به گل نرسید. به نظر من استقلال می‌توانست ابتدا صالح حردانی و مهدی مهدی‌پور را به میدان بفرستد و حتی آرمان رمضانی انگیزه زیادی داشت که عملکرد خوبی داشته باشد. من فکر می‌کنم استقلال مقداری نساجی را دست کم گرفت و این غرور باعث شد که این نتیجه رقم بخورد.

او ادامه داد: آرایش تیمی و تعویض‌های تیم می‌توانست بهتر باشد. این بازی تجربه‌ای شد که ما دیگر لیگ برتر را دست کم نگیریم و امیدوارم دیگر شاهد چنین مساله‌ای نباشیم. بازیکنان استقلال در نیمه دوم موقعیت گل داشتند. امیرحسین حسین‌زاده با اینکه بازیکن تاثیرگذاری است اما چند فرصت خوب را از دست داد. به نظر من می‌شد سید حسین حسینی در دقایق پایانی به زمین بیاید تا در ضیافت پنالتی‌ها حضور پیدا کند.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد داوری در بازی تاثیرگذار بوده است؟ گفت: به نظر من، هم ترکیب تیم و هم اشتباهات داوری در بازی تاثیرگذار بود. به نظر من اگر ترکیب متفاوت می‌شد، شاید بازی در ۹۰ دقیقه به پایان می‌رسید. به هر حال این ترکیب نظر کادر فنی بوده است اما هواداران ناراحت هستند. ما حضور هواداران را به فال نیک گرفتیم اما در این چند بازی که هواداران به استادیوم آمدند، استقلال نتوانسته به پیروزی برسد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد به داور مسابقه بازی آبی‌ها مقابل نساجی گفت: من نمی‌دانم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران چه می‌کنند که چنین داوری را انتخاب کردند. این داور مشخص بود که خیلی استرس داشت و باعث حواشی شد. به نظر من داوری در این بازی خیلی تاثیرگذار بود. حالا نمی‌دانم قصدی پشت تصمیم‌های داوری بوده یا خیر اما این داور نباید برای این بازی انتخاب می‌شد.

او در پایان درباره شریط استقلال در رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: ۶ امتیاز حاشیه امن برای استقلال نیست. همه بازی‌ها برای استقلال سخت است. این باخت از این بابت سنگین بود که استقلال می‌توانست راحت‌تر از قبل قهرمان جام حذفی شود اما این اتفاق رخ نداد. ما باید قدر این هواداران را بدانیم. استقلال چند بازی سخت در لیگ برتر دارد و امیدوارم بازیکنان تمرکز خود را دوباره به دست بیاورند. کادر فنی نقش مهمی در شرایط روانی بازیکنان دارد و امیدوارم شرایط مناسبی برای آبی‌پوشان پایتخت رقم بخورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22351

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.