وقتی به اتوبوس کنعانی زادگان اهانت شد! | آوای استقلال
2
کمیته انضباطی و اخلاق خواب به خواب رفته!

وقتی به اتوبوس کنعانی زادگان اهانت شد!

  • کد خبر : 36727
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
وقتی به اتوبوس کنعانی زادگان اهانت شد!
بعد از بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک طرفداران پرسپولیس که از باخت تیم محبوب شان دلخور بودند با تجمع کنار اتوبوس پرسپولیس قصد داشتند صدای اعتراض شان به نتایج ضعیف این فصل پرسپولیس را به گوش بازیکنان پر مدعای تیم برسانند.

به گزارش آوای استقلال، در این حین هواداران که مشخص نیست با چه حجمی از دغدغه های زندگی و گرفتاری های مالی و اقتصادی برای تشویق تیم شان به استادیوم رفته بودند بعد از دیدن شکست سرخ پوشان عنان اختیار از دست داده و علیه کنعانی زادگان که بی خیال و طلبکارانه سوار اتوبوس شد، شعار سر دادند!
نه آنکه گمان کنید حرف زشت و کلام زننده ای به کار برده باشند، نه آنها تنها با گفتن کنعانی اتوبوسی سعی کردند بازیکن پر مدعای تیم شان را یاد وقاحتش در اردوهای تیم ملی بیندازند تا با کنایه به رفتار غیر اخلاقی او، قدری وی را شماتت و دل خودشان را آرام کنند.
اما تنها گفتن سه بار “کنعانی اتوبوسی” کافی بود تا بازیکن پرحاشیه و وقیح سرخ ها از اتوبوس تیم خارج شود و مثل خروس جنگی به سر و کول هوادار بدبختی که به رغم تمام مشکلات و گرفتاری ها دست از حمایت تیم محبوبش نمی کشد، بپرد و کتک کاری کند!
ببینید رفتار و عمل حسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی چقدر زشت و زننده بوده که خود او این عمل را “شرم آور” و “توهین” تلقی می کند، بعد آقایان در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق(!!)به روی مبارک نمی آورند و هیچ تنبیه و توبیخی برای بازیکن متخلفی که با این کار غیر اخلاقی و هنجارشکن آبرو و اعتبار تیم ملی را به سخره گرفته بود، در نظر نگرفتند که هیچ، حتی دعوت از چنین بازیکن بی کیفیتی به تیم ملی را هم ادامه دادند آن‌هم به عنوان بازیکن اصلی و به جای بازیکنان شایسته ای که قطعا می توانستند عملکردی بهتر از وی داشته باشند و با اشتباهات خود تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا را به خاک سیاه ننشاند!
اما شایسته ها پشت خط راننده اتوبوس ماندند!
اعضای کمیته انضباطی گویا به درستی توجیه نشده اند که چه وظیفه ای دارند و با چه افراد و چه تخلفاتی باید برخورد کنند؟ فراموش کرده اند آنها که سر سفره پدر و مادر بزرگ شده اند با این حرف و سخن بزرگ شده اند که وطن حرمت دارد و باید برای حفظ آبرویش از جان گذشت نه آنکه برای لذت خود از آبروی وطن گذشت!
اعضای کمیته انضباطی که معلوم نیست با چه متر و معیاری برای این سمت مهم انتخاب و منصوب شده اند گویا خودشان با این باورهای میهن پرستانه بیگانه اند که هتک حرمت نسبت به تیم ملی را موضوعی پیش پا افتاده و بی اهمیت تلقی کردند که توانستند از کنار بی آبرویی این بازیکن بی تربیت بگذرند.
اگر مادر کنعانی زادگان هم قصد ندارد از “امید زندگی اش” دفاع کند و از کار وقیحانه وی با توهین به مردم، دفاع کند، لازم است بگوییم خیلی ها در تربیت حسین کنعانی زادگان کوتاهی کردند از جمله همین کمیته انضباطی و کمیته به اخلاق که با رویه غلطی که میش گرفته بیشتر مروج بی اخلاقی است تا کمیته ای برای برخورد با متخلفین!
کسی چه می داند شاید آقایان تصمیم گیرنده فرق خوب و بد را نمی دانند که اینقدر در برابر ناهنجاری ها منفعل هستند وگرنه هر وجدان بیداری و هر انسان شریفی رگ غیرتش از اینهمه بی اخلاقی های کنعانی زادگان می زند اما شما فکر کنید افرادی که ماجرای زشت و زننده کنعانی زادگان در اتوبوس را نادیده گرفتند حالا به حمله وحشیانه وی به هواداران ورود می کنند؟
نمی دانیم اعضای کمیته انضباطی و اخلاق خواب به خواب رفته اند که واکنشی به این ناهنجاری ها نمی دهند یا ارزش ها برای آنها تعریف دیگری دارد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36727

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها