وعده‌های قشنگ هلدینگ، حباب و رویاپردازی! | آوای استقلال
1
خبری از ستاره‌های خارجی در ایران نیست؛

وعده‌های قشنگ هلدینگ، حباب و رویاپردازی!

  • کد خبر : 41524
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
وعده‌های قشنگ هلدینگ، حباب و رویاپردازی!
استقلال به تهران بازگشت و خبری از ستاره‌های خارجی مطرح شده در رسانه ها در اردوی ترکیه نبود و در فاصله کمتر از 10 روز تا شروع لیگ برتر استقلال هنوز اسکواد کاملی برای لیگ بیست و چهارم در اختیار ندارد!

به گزارش آوای استقلال، با توجه به حضور احتمالی اندونگ و کاکوتا استقلال با تیم خوبی لیگ بیست و چهارم را آغاز خواهد کرد اما اگر این دو بازیکن به هر دلیلی به ترکیب تیم اضافه نشوند تقویت آنچنانی صورت نگرفته و به جای بازیکنانی که جدا شدند بازیکنان دیگری جذب شدند و فقط جابجایی صورت گرفته است!

البته اضافه شدن دو ستاره خارجی در حالی که فصل بدنسازی و اردوی خارجی به پایان رسیده باعث می‌شود تا در هفته های ابتدایی این دو بازیکن با آمادگی کاملی به میدان نروند و زمان بیشتری ببرد تا آنها به ترکیب اصلی تیم اضافه شوند و این در حالی است که روی قول هلدینگ حساب کنیم و خوش باور باشیم که این دو بازیکن در نهایت جذب خواهند شد!

در صورتی که استقلال در جذب اندونگ ناکام بماند فقط روزبه چشمی، نیک‌نفس و رضاوند را برای حضور در خط میانی در اختیار خواهد داشت و آیا برای حضور در لیگ نخبگان، ۳۰ مسابقه لیگ برتر و جام حذفی ۳ بازیکن کافی است؟ قطعا به این شکل نخواهد بود و در طول فصل به مشکل خواهیم خورد!

این مشکل در صورت عدم جذب کاکوتا هم اتفاق خواهد افتاد و با کوشکی، ماشاریپوف و اسلامی باید حداقل تا نیم فصل ادامه دهیم و در صورت محرومیت یا مصدومیت بازهم باید به سمت تغییر سیستم برویم! عدم جذب این بازیکنان تاکتیک فصل استقلال را تحت تاثیرقرار می‌دهد و نکونام بیش از هرکس دیگر باید به دنبال اضافه شدن این بازیکنان باشد.

عملکرد هلدینگ کاملا به جذب این دو بازیکن بستگی دارد و اگر نتوانند ستاره های خارجی را به خدمت بگیرند نمره قبولی را نمی‌گیرند و در اولین پنجره نقل و انتقالاتی با حضور آنها فقط نمایش دیده‌ایم!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41524

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها