وضعیت ویژه در اردوی استقلال؛ ۲ ستاره حالا حالاها نیستند! | آوای استقلال
0

وضعیت ویژه در اردوی استقلال؛ ۲ ستاره حالا حالاها نیستند!

  • کد خبر : 43433
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
وضعیت ویژه در اردوی استقلال؛ ۲ ستاره حالا حالاها نیستند!
یکی از معضلات استقلالی‌ها در کنار عدم انتخاب سرمربی جدید، بحث مصدومیت ستاره کلیدی تیم‌شان است.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی فعلاً دور از کورس مدعیان کار خود را پیش می‌برند و کسب ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت باعث شده تا استقلالی‌ها در رتبه هشتم جدول سُکنا گزینند و با انجام یک بازی کمتر نسبت به سپاهان، ۸ امتیاز با این تیمِ صدرنشین فاصله دارند. این روزها، ماجرای انتخاب سرمربی جدید استقلال یکی از مهم‌ترین اخبار روز فوتبال ایران است که به نظر می‌رسد به‌زودی جانشین جواد نکونام رسماً معارفه خواهد شد و بدون‌شک، سکان‌دار جدید آبی‌ها برای خارج‌کردن استقلال از وضعیت بحرانی، روزهای سختی را در پیش دارد.

استقلالی‌ها در لیگ برتر در حالی ۸ امتیاز از ۶ مسابقه دریافت کرده‌اند که در لیگ نخبگان آسیا هم با یک برد و یک باخت کار خود را پیش برده‌اند و برای حضور در جمع ۸ تیم برتر مرحله گروهی، کار سختی دارند. آبی‌ها در ۲۰ روز آینده، ۵ مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز را در پیش دارند؛ به‌طوری‌که باید در لیگ برتر با تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، خیبر خرم‌آباد و تراکتور تبریز رقابت کنند و در لیگ نخبگان آسیا هم رودرروی تیم‌های النصر و الهلال قرار گیرند.

کار سخت سهراب در غیاب ۲ ستاره
هواداران استقلال در حالی دل‌نگران روند فرسایشی انتخاب سرمربی جدید تیم‌شان هستند که گفته می‌شود در مسابقه عصر جمعه مقابل ذوب‌آهن، قرار است همچنان سهراب بختیاری‌زاده در نقش سرمربی موقت روی نیمکت آبی‌پوشان باشد. در این میان، ۲ ستاره کلیدی استقلال هم دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند که روزبه چشمی پیش از جدال با هوادار و در نبرد با السد بود که از ناحیه مُچ‌پا آسیب دید و حالا پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که چشمی نمی‌تواند در مسابقات پیش‌رو هم تیمش را همراهی کند.

روزبه، غایب بزرگ استقلال در بازی‌های سرنوشت‌ساز!
چشمی که در آخرین حضورش در ترکیب استقلال مرتکب خطای پنالتی مقابل السد شد، بعد از غیبت مقابل هوادار، نه‌تنها شانسی برای همراهی استقلال در نبرد با ذوب‌آهن اصفهان ندارد بلکه گفته می‌شود با توجه به مصدومیت ایجاد شده برای او، این ستاره باتجربه در ۲۰ روز آینده هم نمی‌تواند استقلالی‌ها را همراهی کند و بعید به نظر می‌رسد در نبرد با النصر، خیبر، تراکتور و حتی الهلال هم بتواند در ترکیب استقلال به میدان برود و پُر کردن جای خالی روزبه چشمی بدون‌شک چالش مهمی برای کادرفنی آبی‌پوشان خواهد بود.

جلالی، هم دوئل با ذوب‌آهن را از دست داد، هم نبرد با النصر؟
روزبه چشمی تنها مصدوم استقلال نیست و در اردوی اخیر تیم ملی، ابوالفضل جلالی در حالی در جمع ملی‌پوشان کار خود را دنبال کرد که از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد و این مصدومیت باعث شد تا او پیش از جدال با قطر، اردوی تیم ملی را ترک کند. براساس ارزیابی‌های اولیه، جلالی شانس حضور در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان را از دست داده و شرایط او برای جدال با النصر هم نامشخص است و احتمالاً برابر این حریف عربستانی هم نمی‌تواند به میدان برود تا کادرفنی استقلال در اندیشه بازگرداندن میلاد زکی‌پور به ترکیب اصلی باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43433

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها