وزیر اقتصاد:تا پایان دولت استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند | آوای استقلال
3
علی رغم مخالفت کمیسیون اصل 90 مجلس؛

وزیر اقتصاد:تا پایان دولت استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند

  • کد خبر : 4744
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
وزیر اقتصاد:تا پایان دولت استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آماده واگذاری است و تلاش داریم در این دولت انجام شود.

به گزارش آووای استقلال،وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آماده واگذاری است و تلاش داریم در این دولت انجام شود.

فرهاد دژپسند در حاشیه نشست امروز خود با اعضای کمیسیون اقتصادی گفت: اگر هیئت واگذاری دو نکته اعلامی سازمان بورس را برطرف کرد، این دو باشگاه آماده واگذاری است و تلاش داریم در این دولت انجام شود.

وی افزود: برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در حوزه‌های مالیات، گمرک، اموال تملیکی، بازار سرمایه، مناطق آزاد و … در این جلسه حضور یافتم. سوالات و ارائه پاسخ‌ها در این جلسه در یک روند منطقی مطرح و نمایندگان نسبت به پاسخ برخی سوالات قانع شدند و درباره دیگر سوالات هم با توجه به محدودیت زمانی مقرر شد، اطلاعات تکمیلی بعداً ارائه و جلسات برگزار شود. سوالات نمایندگان مجلس در حقیقت بیان مواضع مردم از زبان وکلایشان است و ما هم توضیحات لازم را ارائه کردیم.

دژپسند با اشاره به بررسی بازار سرمایه در این نشست اظهار کرد: بعد از بررسی موضوع بازار سرمایه مقرر شد، نماینده سوال کننده جلسه‌ای را با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در محل این سازمان برگزار تا تحولات بازار سرمایه را به صورت میدانی بررسی کنند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: درباره تمامی جوانب بازار سرمایه باید به صورت تشریحی و مفصل بحث شود، زیرا طی سال گذشته اتفاقات مختلفی در این بازار اتفاق افتاده و باید علل بروز رویدادها در هر یک از مقاطع زمانی بررسی شود و راهکارهای سازمان بورس، وزارت اقتصاد و دولت درباره آن مورد توجه قرار بگیرد. زیرساخت‌های بازار بورس امروز تحول اساسی پیدا کرده و قابلیت‌های آن گسترده شده است.

دژپسند در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره بررسی موضوع واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در کمیسیون اصل نودم مجلس نیز، توضیح داد: واگذاری این دو باشگاه ملازماتی دارد و باید برای ارائه در بازار بورس استانداردهای مورد نظر بورس را به دست بیاورد و یک فرایند طولانی برای تطبیق شرایط آن با نیازمندی‌های بازار سرمایه وجود دارد و اکنون این موضوع مراحل پایانی خود را طی می‌کند. از سوی دیگر باید درباره واگذاری باشگاه‌های بزرگ ورزشی مانند استقلال و پرسپولیس تمام جوانب سنجیده شود و این موضوع مراحل آخر خود را طی می‌کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4744

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.