وریا قربانی بی فرهنگی پرسپولیس | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

وریا قربانی بی فرهنگی پرسپولیس

  • کد خبر : 26654
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
وریا قربانی بی فرهنگی پرسپولیس
سریال بی پایان فحاشی در استادیومهای لیگ برتری خیلی زود شروع شده، خیلی زودتر از هر زمانی دیگر، از همان هفته ای که تماشاگران فرصت حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

به گزارش آوای استقلال، اما همه اینها به کنار چون فاجعه هفته دوم زمانی رخ داد که تماشاگران بی فرهنگ پرسپولیس چنان رفتاری از خود نشان دادند که صدای همه درآمد،وریا غفوری همان کسی که نماد معرفت و شرافت در فوتبال ایران است و بارها از حق پرسپولیسی ها نیز دفاع کرده است از آتش این بی اخلاقی در امان نمی ماند.
همان کسی که سنت شکن فوتبال ایران بود و به ناحق از جایی که به آن تعلق خاطر داشت تبعید شد قربانی فرهنگی می‌شود که سالهاست باعث شده بانوان حق ورود به ورزشگاه را نداشته باشند.
این حنجره های عصبانی ریشه در همان فرهنگی دارد که سالها با نام تماشاگرنما مذمتش کردیم و امروز با ورزشگاهی روبرو می شویم که به جای معدودی تماشاگر نما فقط درصد کمی تماشاگر را می توان از بین سکوهای آن بیرون کشید و بقیه از همان دقیقه یک دل را به دریای مسمومیت شعاری می دهند، همان هایی که بویی از اخلاق نبرده‌اند و هر آنچه لیاقت خود است به کاپیتان مردمی سابق استقلال نسبت می‌دهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26654

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.