ورمزیار: شجاع باشید تا جام بگیرید | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

ورمزیار: شجاع باشید تا جام بگیرید

  • کد خبر : 39326
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
ورمزیار: شجاع باشید تا جام بگیرید
پیشکسوت استقلال معتقد است که آبی پوشان می‌توانند جام بگیرند.

به گزارش آوای استقلال، صادق ورمزیار در گفت‌وگو با آوای استقلال با اشاره به از دست رفتن صدرنشینی استقلال در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: آن چیزی که نباید اتفاق می‌افتاد رخ داد و دو امتیاز حساس در زمانی از دست رفت که منجر شد صدرنشینی را به پرسپولیس بدهیم.
وی افزود: اینکه چه اتفاقاتی رخ داد و چه عواملی در این اتفاق دخیل هستند موضوعی است که نباید الان به آن پرداخت اما تیمی می‌تواند در فوتبال به موفقیت برسد که قدرت ریسک پذیری داشته و در زمین شجاعانه بازی کند، در فوتبال به تیمی که بترسد جام نمی‌دهند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم نتیجه بازی پرسپولیس استقلال‌ خوزستان در  روند تیمی استقلال تاثیر منفی گذاشت، آنها در بین دو نیمه از شکست سه بر صفر رقیب مطلع شده بودند و خیال می‌کردند با یک تساوی در صدر جدول می‌مانند غافل از اینکه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.
ورمزیار تصریح کرد: استقلالی‌ها نباید به نتایج تیم های دیگر کاری داشته باشند. آنها باید در زمین کار خود را انجام دهند و به پیروزی برسند. استقلال الان باید به این فکر کند باید در دو بازی آینده به پیروزی برسد و ۶ امتیاز  کسب کند.
وی در پایان گفت: به طور حتم پرسپولیس در دو هفته پایانی لیگ برتر امتیاز از دست خواهد داد، آبی‌پوشان باید دقت و تمرکز کافی داشته و از اشتباهات بازی با نساجی مازندران درس عبرت بگیرند، من اگر جای استقلالی‌ها بودم یک بار دیگر فیلم بازی با نساجی مازندران را تماشا می‌کنم تا اشتباهات گذشته را انجام ندهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39326

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها