وداع چند ستاره سرشناس با پیراهن استقلال | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

وداع چند ستاره سرشناس با پیراهن استقلال

  • کد خبر : 31544
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
وداع چند ستاره سرشناس با پیراهن استقلال
جواد نکونام هدایت استقلال را به صورت رسمی بر عهده گرفت تا سرنوشت نیمکت این تیم که در روزهای گذشته با حواشی زیادی همراه بود مشخص شود.

به گزارش آوای استقلال، جلسه معارفه سرمربی تازه‌وارد استقلال عصر امروز برگزار خواهد شد.
نکونام پس از پایان معارفه‌اش استارت جدی با تیمی را خواهد زد که فصل گذشته دست خالی لیگ برتر و جام حذفی را ترک کرد‌.
آن چیزی که برای جواد نکونام از اهمیت زیادی برخوردار است وقت و زمان نام دارد و او نمی‌خواهد فرصت را از دست بدهد.
سرمربی جوان و خوشفکر استقلال که تجربه سال‌ها حضور در لالیگا را در کارنامه‌اش دارد در اولین فرصت تمرینات آماده‌سازی تیمش را استارت خواهد زد.
او لیست ورودی و خروجی تیم‌اش را به مدیران استقلال اعلام خواهد کرد تا علاوه بر اینکه بازیکنان مورد نظرش جذب می‌شوند نفرات مازاد کنار گذاشته شوند تا وی بتواند با تیمی کامل استارت بزند.
نفراتی که از استقلال جدا خواهند شد چه کسانی هستند؟ این پرسشی است که به طور حتم خیلی‌ها به دنبال پاسخ آن هستند.
از بین سید حسین حسینی و علی‌رضا رضایی به طور حتم یکی از این دو نفر در فصل آینده پیراهن تیم دیگری جز استقلال را خواهند پوشید.
استقلال یک دروازه‌بان ششدانگ جذب خواهد کرد و باید دید قرعه جدایی به نام کدام خواهد افتاد.
عارف غلامی و محمد حسین مرادمند  برای فصل آینده داعیه حضور در ترکیب ثابت را دارند و هیچ کدام از این دو نفر نمی‌خواهند در فصل جدید نیمکت نشین باشند. آنها که مدعی حضور در تیم ملی و جام ملت‌ها هستند با سرمربی جدید استقلال به صحبت خواهند پرداخت و در صورتی که احساس نیمکت نشینی کنند سرنوشت فوتبالی‌شان را در تیم دیگری جستجو می‌کنند.
البته با توجه به اینکه در لیست جواد نکونام مدافعان توانمندی حضور دارند جدایی یکی از اینها محتمل به نظر می‌رسد. ناگفته نماند برخی اخبار حکایت از این دارد عارف غلامی که در فصل گذشته بارها با استقلال به چالش خورد با توجه به اتمام قراردادش به تیم دیگری برود.
مهدی مهدی‌پور فصل گذشته بازی‌های زیادی را برای استقلال انجام نداد و به احتمال زیاد او نیز  یکی دیگر از جدا شدگان خواهد بود.
نکونام در این پست به دنبال بازیکنی است که خوب بدود، بازیسازی کند و به اصطلاح فوتبالی ها قلدرانه بازی کند.
زبیر نیک نفس،‌ امید حامدی‌فر و محمد حسین زواری گزینه‌های دیگری هستند که به درب خروج نزدیک هستند .
صالح حردانی از بازیکنان مورد تایید جواد نکونام است اما گفته می‌شود او در فصلی که به جام ملت‌ها ختم می‌شود می‌خواهد در ترکیب ثابت باشد در غیر این صورت احتمال جدایی‌اش زیاد است.
خط حمله استقلال با زلزله هفت ریشتری همراه خواهد شد، مهاجمانی که در لیگ گذشته آمار فاجعه‌باری را از خود بر جای گذاشته‌اند نیاز به خانه تکانی اساسی دارد.
نکونام که مهدی قایدی و محمد محبی را هر طور شده می‌خواهد و به باشگاه اعلام کرده است هر طور شده باید این دو نفر را در اختیار داشته باشد به مهاجم نوک کلاسیک و فوروارد سایه نیاز دارد.
اخبار دریافتی حکایت از این دارد سجادی شهباززاده، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی شانس زیادی برای ماندن در استقلال ندارند. هر چند مطهری و شهباززاده با استقلال قرارداد دارند و احتمالا جدایی‌شان با حواشی همراه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31544

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها