واکنش هتل به شایعه اخراج مربیان اسپانیایی استقلال؛ دروغ است! | آوای استقلال
3

واکنش هتل به شایعه اخراج مربیان اسپانیایی استقلال؛ دروغ است!

  • کد خبر : 32791
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
واکنش هتل به شایعه اخراج مربیان اسپانیایی استقلال؛ دروغ است!
برخلاف ادعای سرمربی استقلال مربیان اسپانیایی این تیم از هتل بیرون نشده بودند.

به گزارش آوای استقلال، در شرایطی که باشگاه استقلال روز جمعه خبر اخراج ۲ مربی اسپانیایی خود از هتل محل اقامت‌شان را تکذیب کرده بود، امروز جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اعلام کرد: دو بار این مربیان اسپانیایی را از هتل بیرون کردند. دوست نداشته باشید اینجا بنشینم و دروغ بگویم. امیدوارم کسی این درخواست را از من نداشته باشد، اما دو بار این اتفاق افتاده که آنها را از هتل بیرون کرده و با قفل کردن در اتاق، بدون وسیله سر تمرین آمدند.

با این وجود یکی از مسئولان هتل محل اقامت این مربیان که در یکی از مناطق شمالی تهران واقع شده است، اظهار داشت:

ما هیچ میهمانی را از هتل بیرون نمی‌کنیم زیرا میهمان ما هستند مگر اینکه مشکلات منکراتی و اخلاقی داشته باشند. به این عزیزان در پایان هر هفته اعلام می‌کنیم سقف اعتبارشان پر شده و باید صورت حسابشان را پرداخت کنند.

وی افزود:

رزرو اتاق این افراد پنجشنبه یا جمعه تمدید می‌شود‌‌. پنجشنبه هفته قبل به این مربیان اسپانیایی اعلام کردم برای هفته جاری باید این کار را انجام بدهید. جمعه علی سامره با حضور در هتل مقداری از پول را پرداخت کرد و سقف اعتبار آنها پایین آمد. تا اندازه‌ای می‌توانیم به مجوعه اعتبار بدهیم. پس از آن سیستم آلارم می‌دهد. مجبوریم به میهمان‌ها بگوییم اگر خودشان باید پول پرداخت کنند، این کار را انجام بدهند. در غیر این صورت به شخصی که هتل را برای میهمان‌ها رزرو کرده، اعلام می‌کنیم برای پرداخت بیایند.
این مسئول هتل گفت:

پس از پرداخت پول، اتاق را برای این مربیان اسپانیایی آزاد کردیم. اجازه نداریم میهمان‌ها را از هتل بیرون کنیم. اگر باشگاه استقلال همکاری نمی‌کرد، قطعا مسئله جور دیگری رقم می‌خورد‌ ولی با همکاری باشگاه استقلال مشکلی پیش نیامد.
وی افزود:

اگر میهمانی پول ندهد، به او وقت می‌دهیم. فقط وقت می‌دهیم سند، چک یا وجه نقدی بیاورد تا اعتبار مجددی داشته باشد. در حال حاضر نیز این اسپانیایی‌ها در هتل ما اقامت دارند. روز گذشته نیز نزد من آمدند تا مهلت اعتبار اتاقشان تمدید شود. پولی هم پرداخت کردند تا کارشان انجام شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32791

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها