واکنش استقلال به شایعات میزبانی پیکان از پرسپولیس: سازمان لیگ تصمیم عادلانه بگیرد | آوای استقلال
2

واکنش استقلال به شایعات میزبانی پیکان از پرسپولیس: سازمان لیگ تصمیم عادلانه بگیرد

  • کد خبر : 30454
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
واکنش استقلال به شایعات میزبانی پیکان از پرسپولیس: سازمان لیگ تصمیم عادلانه بگیرد
سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به شایعات میزبانی پیکان از پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش آوای استقلال، فرشید سمیعی در خصوص شایعات پیرامون میزبانی پیکان از پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: از آنجا که این بازی در ۳ هفته پایانی و نتایج بازی‌ها در سرنوشت تیم‌های دیگر هم تاثیرگذار است، با توجه به رقابت نزدیک ۳ تیم این مساله ناقض بازی جوانمردانه خواهد بود. در واقع گذشت از میزبانی توسط یک تیم در سرنوشت سایر تیم‌ها نیز می‌تواند تاثیر داشته باشد و موجب تضییع حقوق سایرین شود. از این جهت ما به این موضوع اعتراض داریم و اعتراض خودمان را هم کتبا تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: از سازمان لیگ می‌خواهیم که به این مساله توجه داشته باشد که انتخاب محل میزبانی صرفا مربوط به تیم پیکان نیست و در سرنوشت سایر تیم‌ها کاملا موثر است. از این رو انتظار داریم تصمیمی گرفته شود که عادلانه باشد. همانطور که ما در بازی رفت از تیم پیکان درخواست کردیم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما این تیم قبول نکرد و ما بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی به میدان رفتیم.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در حالیکه طبق قانون اگر تیم میزبان قادر به پر کردن ۹۰درصد سکوها نیست، تماشاگران تیم مهمان می‌توانند کل ورزشگاه را به خودشان اختصاص بدهند. با این وجود مسابقه بدون تماشاگر برگزار شد و ما مثل همیشه از سازمان لیگ تبعیت کردیم. الان هم انتظار داریم این مساله در‌مورد بقیه رعایت و عدالت جاری شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30454

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.