هیأت مدیره، بی‌ثبات‌ترین نقطه باشگاه استقلال | آوای استقلال
0
اصرار دلفانی به استعفا

هیأت مدیره، بی‌ثبات‌ترین نقطه باشگاه استقلال

  • کد خبر : 9971
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
هیأت مدیره، بی‌ثبات‌ترین نقطه باشگاه استقلال
اعضای هیأت مدیره و حتی مدیرعامل باشگاه استقلال شانسی برای حضور مداوم در این باشگاه داشته باشند و به احتمال خیلی زیاد دیگر اعضای هیأت مدیره نیز برکنار خواهند شد و مدیران جدید بر مسند کار قرار خواهند گرفت

به گزارش آوای استقلال،  هیأت مدیره باشگاه استقلال را باید یکی از بی‌ثبات‌ترین نقاط این باشگاه در سال‌های اخیر نامید. جایی که مسئولان منتخب آن از سوی وزارت ورزش و جوانان پی‌درپی با تغییر مواجه می‌شوند.

این جا‌به‌جایی‌های مداوم به وسیله وزارت ورزش و از سوی تصمیم‌گیران این باشگاه انجام شده و یا اینکه افراد حاضر در هیأت مدیره بعد از گذشت زمانی از فعالیت به این نتیجه رسیده‌اند که حضورشان دردی را دوا نمی‌کند و باید باشگاه را ترک کنند.

برخی هم بوده‌اند که به دلیل مسائل حاشیه‌ای این باشگاه را ترک کرده‌اند. به تازگی نیز اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده‌اند اما دیری نگذشته که یکی از اعضای هیأت مدیره تمایلی برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال از خود نشان نمی‌دهد.
این شخص داریوش دلفانی است. مردی که در هیأت مدیره چند تیم صنعتی نیز حضور داشت. دلفانی دلیل پافشاری خود برای خروج از دایره مدیریت باشگاه استقلال را اینچنین برشمرده است: «ساماندهی استقلال یک کار بسیار بزرگ و پر اهمیت است و فکر می‌کنم افرادی باید حضور داشته باشند که بتوانند تمام وقت خود را به این مسأله اختصاص دهند که استقلال همانطور که در ماه‌های گذشته بهترین نتایج را به دست آورده بتواند این روند را ادامه دهد و هواداران خود را بیش از گذشته خوشحال کند.»
دلفانی خداحافظی رسمی خود را اینگونه اعلام کرده است: «به این وسیله ضمن عذرخواهی از مدیرعامل و هواداران استقلال دعای خیر و انرژی مثبتم را نثار این تیم می‌کنم و تأکید مؤکد دارم که استعفای مرا بپذیرند.»
 این استعفا در شرایطی رسانه‌ای شده که وضعیت حمیدرضا آصفی نیز با هیأت مدیره باشگاه استقلال مبهم است. هرچند که با توجه به رسیدن به روزهای پایانی دولت فعلی بعید است که اساساً بقیه اعضای هیأت مدیره و حتی مدیرعامل باشگاه استقلال شانسی برای حضور مداوم در این باشگاه داشته باشند و به احتمال خیلی زیاد دیگر اعضای هیأت مدیره نیز برکنار خواهند شد و مدیران جدید بر مسند کار قرار خواهند گرفت.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9971

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها