هواداران استقلال و پرسپولیس از مسئولین عذرخواهی کنند! | آوای استقلال
6

هواداران استقلال و پرسپولیس از مسئولین عذرخواهی کنند!

  • کد خبر : 19508
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
هواداران استقلال و پرسپولیس از مسئولین عذرخواهی کنند!
اما آنچه از شواهد و قرائن بر می آید، اینبار هم چون فجایع قبلی ورزش مان، مثل ماجرای پر ابهام «ویلموتس» سرمربی سابق تیم ملی و ...قرار نیست به کسی از گل نازک تر گفته شود.

به گزارش آوای استقلال،تلخ تر و عجیب تر از حذف دو باشگاه بزرگ کشور از لیگ قهرمانان آسیا، حکایت «کی بود کی بود، من نبودم!» این روزهاست. اتفاق تلخ حذف استقلال و پرسپولیس ، شاید برای آنان که از سالها قبل دلسوزانه و کارشناسانه هشدار می دادند و گاهی ملتمسانه خواهان سرو سامان دادن به وضعیت استقلال و پرسپولیس می شدند، چندان دور از ذهن نبوده است، اما علاقمندان به فوتبال و طرفداران این این باشگاهها، همانهایی که با افت و خیزهای سرخابی ها زندگی کرده اند وگاهی با یک برد آنها غم روزگار از یادشان رفته است، تصمیم اخیر ای اف سی، شوک آور بوده است. همین تاثیر منفی بر روح و روان دوستداران استقلال و پرسپولیس، می تواند عاملی باشد تا برخی افراد را به محاکمه بکشاند؛ محاکمه ای که هم مقصران را به مردم معرفی کند و هم درس عبرتی باشد برای آنهایی که در آینده صاحب صندلی و کرسی و پست و مقام در این ورزش خواهند شد.

️اما آنچه از شواهد و قرائن بر می آید، اینبار هم چون فجایع قبلی ورزش مان، مثل ماجرای پر ابهام «ویلموتس» سرمربی سابق تیم ملی و …قرار نیست به کسی از گل نازک تر گفته شود. قراری بر شناسایی مقصران و کنار گذاشتن شان از صحنه ورزش نیست. دردناک تر اینکه قرار بر یک عذرخواهی خشک و خالی از مردم هم نیست. در یک کلام باید گفت هیچکس مقصر نیست و متعاقبا حذف این تیم ها نیز اتفاق چندان مهمی نبوده و در چنین فضایی، آنهایی که دلسوز ورزش هستند، با دیدن رفتارهای امروز برخی مسئولان ورزش و بویژه فوتبال و مواضع طلبکارانه آنها، قلب شان به درد می آید. ما نیز به نوبه خود از تماشای این حجم از وقاحت برخی حیرت زده ایم./ کیهان ورزشی

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19508

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.