هواداران از رسانه سرخ بازی نخورند | آوای استقلال
3
گمانه زنی، پرداختن به اسامی دروغ ممنوع!

هواداران از رسانه سرخ بازی نخورند

  • کد خبر : 39955
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
هواداران از رسانه سرخ بازی نخورند
باند مافیایی رسانه سرخ سالها پیش توسط یک برنامه تلویزیونی جنجالی که کارشان دعوا انداختن میان اهالی ورزش و کدر کردن روابط و از بین بردن حرمتها و البته کارشناسی های صد در صد جانبدارانه بود، شکل گرفت.

به گزارش آوای استقلال، یک باند مافیایی رسانه که کاملا هدفمند اخبار استقلال را منتشر می کرد و روی اخبار حاشیه ای پرسپولیس سرپوش می گذاشت.
اعضای این باند هرگاه صلاح می دیدند جو استقلال را بر هم می ریختند و هر وقت را که مناسب می دانستند دست از سر استقلال بر
می داشتند و خبرهای پرسپولیس را با نیت خاص و با هدف کمک به این تیم بولد می کردند.
بیشتر آدم هایی که در آن برنامه حضور داشتند هر کدام یا در یک رسانه، دبیر سرویس ورزشی شدند یا مدیر رسانه تیم های لیگی، یا در فدراسیون های مختلف مدیر روابط عمومی شدند یا به جاهای بهتری وصل شدند و حالا هم تحت عنوان برنامه ای جدید اما این بار در فضای مجازی گرد هم آمده اند و هنوز هم دست از سر استقلال بر نداشته اند و چه بسا باز به نیت ضربه زدن به استقلال و کسب درآمد از این طریق، دندان طمع را تیز کرده باشند…
این باند مافیایی سرخ به سرکردگی مجری پرچم به دست سرخ، حتی بعد از تعطیلی آن برنامه به درد نخور تلویزیونی، هرگز از شیطنت و حاشیه سازی برای استقلال دست نکشیدند و با نفوذ و قدرتی که پیدا کرده بودند همیشه آماده بر هم زدن آرامش و تمرکز آبی های پایتخت بودند.
اسنادی که نباید کسی خارج از باشگاه به آن دسترسی داشته باشد، کوچکترین اتفاقی بود که به کرار در حال تکرار است و همین هفته پیش هم بچه مار تازه سر از تخم در آورده که شاگرد همان استاد فتنه انداز و راس هرم باند مافیایی است، یکی از نامه های هیئت مدیره استقلال را رو کرد اما از پرسپولیس هرگز هیچ سند و مدرکی، هیچ قرارداد و امضایی ندارند که محض رضای خدا یک بار منتشر کنند تا دلمان خوش باشد اینها آنقدر ها هم شیطان صفت و رنگی و منفعت طلب نیستند!
این باند مافیایی هر ساله در فصل نقل و انتقالات همیشه اسامی و لیست فیکی را که در اتاق فکرشان به آن رسیده اند و با توجه به نیازهای استقلال در هر منطقه، حدس می زنند کدام بازیکن می تواند مد نظر کادر فنی استقلال باشد را منتشر می کنند تا اگر واقعا باشگاه استقلال قصد مذاکره و جذب آنها را داشته باشد، تمام توجه ها را معطوف آن بازیکن کنند و با هجوم و حمایت هواداران قیمت بازیکن به یکباره افزایش یابد و دست استقلال به خرمای بر نخیل نرسد.
متاسفانه هواداران استقلال نیز هر ساله وارد بازی کثیف این باند مافیایی می شوند و به این شایعات و گمانه زنی ها دامن می زنند و اختیار عمل را از باشگاه سلب می کنند، موجب بالا رفتن قیمت بازیکن می شوند، مدیر برنامه بازیکن را وسوسه می کنند، پای دیگر تیم ها به میان می آید و… و خلاصه کاری می کنند که مرغ از قفس می پرد.
در آن سو اما بازی به گونه ای دیگر پیش می رود!
ای کاش هواداران بدانند عادل فردوسی پور و محمد حسین میثاقی اگر چه هر دو سایه یکدیگر را با تیر می زنند اما هر دو نیز به خاطر منافع مالی شان و البته عشق مشترکشان در کنار پژمان راهبر و… با تمام قدرت نیروهای شان را مامور کرده اند شرایط را برای استقلال سخت و پیچیده کنند.
هواداری که اولویتش استقلال باشد دندان روی جگر می گذارد و به هیچ یک از اخبار نقل و انتقالات واکنشی نشان نمی دهد حتی یک لایک باعث بالا رفتن تائید روی اسم آن بازیکنی
می شود که منتظر بالا رفتن و بالا بردن قیمتش است.
هواداری که اولویتش استقلال باشد صبوری به خرج می دهد و تامل می کند تا باشگاه خودش بعد از عقد هر قرارداد نام بازیکن را به طور رسمی اعلام کند.
البته که مطالبه گری حق مسلم هواداران پرشور، متعصب فهیم و با وفای استقلال است اما این مطالبه گری نباید همراه با ذکر اسم باشد و تنها با بیان این که انتظار دارند بهترین نفرات جذب شوند باید مسئولین هلدینگ را از سطح توقعات هواداران و وظیفه ای که بر دوش مالک باشگاه است، آگاه سازند.
لطفا فریب رسانه مافیایی سرخ را نخورید، در زمین آنها بازی نکنید، با حضور در صفحه بازیکنان آنها را دچار توهم نکنید.
لطفا کاری کنید امسال تیر این باند به سنگ بخورد و دست از پا درازتر به لانه‌های خود بازگردند…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39955

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها