همه چیز را گردن حسینی نیندازیم | آوای استقلال
1
آقایان ملی پوش، همگی شما در این باخت مقصرید

همه چیز را گردن حسینی نیندازیم

  • کد خبر : 28087
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
همه چیز را گردن حسینی نیندازیم
تیم ملی با ارائه نمایشی فوق العاده ضعیف مغلوب انگلیس شد و آنقدر بد بازی کردیم که جای هیچ دفاعی وجود ندارد. اصلاً هم نمی توان گفت یک بازیکن در این ناکامی نقش نداشته یا دیگری نقشه بیشتری ایفا کرده است.

به گزارش آوای استقلال، وقتی تیمی در تورنمنتی مانند جام جهانی ۶ گل دریافت می کند یعنی اینکه تمام بازیکنان و مربیانش مقصر هستند و شکستی دست جمعی را پذیرا شده است.

در این مطلب اصلاً قصد کوبیدن پرسپولیسی های تیم ملی یا دفاع از استقلالی های این تیم را هم نداریم چون باید با حقایق زندگی کرد و واقعیت امر این است که شکست مقابل انگلیس با این نتیجه اصلاً توجیه ندارد.

همه ناکامی گردن یک نفر؟

دقایقی پس از پایان مسابقه، چند کانال هواداری پرسپولیس مدعی شدند حسین حسینی نقش موثری در شکست تیم ما داشته و به نوعی تقصیرها را گردن او انداختند در صورتیکه اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم اصلا اینطوری نیست.
تیم ما خیلی بد بود و حسینی هم یکی از همین بازیکنانی که خیلی بد ظاهر شد ولی نباید همه چیز را گردن او انداخت. اصلاً نباید یک فرد را مقصر دانست چون ساختار تاکتیکی تیم ما مشکل داشت و صرفا مقصر دانستن حسینی اشتباه بزرگ و عجیبی است که پرسپولیسی ها انجام داده اند.
کسی نمی‌گوید سنگربان تیم ملی ضعیف عمل نکرد اما با توجه به شرایط بازی ایران مطمئن باشید اگر علیرضا بیرانوند یا هر دروازه بان دیگری هم داخل قفس توری تیم ملی قرار می‌گرفت ما باز هم برابر انگلیس شکسته تلخ و سنگینی را پذیرا می شدیم.

ناکامی با پنج بازیکن قرمز
بهتر است آن دسته از هواداران محترم پرسپولیس که در کانال های هواداری و صفحات خود در فضای مجازی همه چیز را گردن دروازه بان استقلال انداخته‌اند نیمه اول مسابقه را دوباره نگاه کنند و متوجه این واقعیت مهم شوند که ما در نیمه نخست از وجود پنج بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند استفاده میکردیم و فوق العاده هم ضعیف ظاهر شدیم.
باز هم می‌گوییم این شکست فوق العاده سنگین بود و همه در آن مقصر هستند از بازیکنان استقلال گرفته تا ملی پوشان پرسپولیس و لژیونرها.
سهم کادر فنی هم به جای خود محفوظ اما نمی‌توان صرفاً همه‌چیز را گردن یک یا دو بازیکن انداخت.
حتی بیرانوند هم در این نتیجه بسیار نقش بزرگی داشت زیرا مصدومیتش آنقدر جدی نبود که لازم به تعویض باشد. شاید بیرانوند از این مسئولیت شانه خالی کرد آن هم به صورت کاملا عمدی.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28087

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.