همه چیز را به خدا واگذار کردم! | آوای استقلال
1
پاسخ کاپیتان استقلال به حواشی اخیر؛

همه چیز را به خدا واگذار کردم!

  • کد خبر : 31230
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
همه چیز را به خدا واگذار کردم!
دروازه‌بان استقلال پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش آوای استقلال، سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

حسینی ضمن عذرخواهی از هواداران استقلال بابت ناکامی در فصل گذشته، درباره صحبت‌های مطرح شده در فضای مجازی هم توضیح داد:

«سلام به هواداران عزیز استقلال

‌در این یک هفته خیلی با خودم کلنجار رفتم که چطور جواب شما عزیزان را بدهم، اما فقط خدا می‌داند چه روزهایی را پشت سر گذاشتم. همیشه یاد گرفتم به درد روزهای سخت دردی دیگر اضافه نکنم و شاید اگر کلامی از زبانم بعد از بازی خارج می‌شد،‌ ناراحتی شما را بیشتر می‌کرد. به همین دلیل در این چند روز صبر کردم، حرف شنیدم و سختی کشیدم تا اینکه امروز تصمیم گرفتم حرفم را به شمار عزیزان بزنم و بابت باخت در دربی عذرخواهی کنم.

می‌دانم چقدر ناراحت هستید و چه ساعت‌های تلخی را پشت سر گذاشتید. به خاطر همین از شرمندگی شما سکوت کردم و پیش شما خجالت‌زده هستم.

منِ کاپیتان استقلال شرمنده‌ام که امسال آنطور که می‌خواستید نشد ولی از شما خواهش می‌کنم اجازه ندهید یک عده ناجوانمرد من را طوری قضاوت کنند که حقم نیست.

هواداران عزیز، در این ۱۰ سالی که در استقلال بودم، نه از مربی برای بازی کردن خواهش کردم و نه برای ماندن با مدیرعاملی لابی کردم. اگر اینجا در استقلال تیم محبوبم بودم، فقط به خاطر لطف خدا و حمایت‌هایی است که از سمت شما داشتم. امسال فشارهای بسیار زیادی از خودی و غیرخودی تحمل کردم اما همه را به جان خریدم و سکوت کردم. آن روزها حرفی نزدم و سکوت کردم، امروز خودم و خانواده‌ام ناسزا می‌شنویم و قضاوت‌هایی در مورد انجام شد که حقم نبود.

در این سال‌ها هر وقت قضاوت شدم، همه چیز را به خدا واگذار کردم، الان هم اعتقاد دارم کسانی که این جو ناجوانمردانه را برای من ساختند جواب کارشان را می‌گیرند. آنهایی که گفتند حسینی بعد از گل تساوی استقلال در دربی ناراحت شده، مطمئن باشند که خدا جوابشان را خواهد داد. هرچند در مقابل شما هواداران واقعی و دلسوز استقلال سرم پایین است و همه حرف‌های شما را به دیده منت می‌گذارم و بابت همه اتفاقات امسال که حتی مقصرش بودم و نبودم، از شما عزیزان عذر می‌خواهم.»

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31230

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.