همه ناخن‌هایتان را کوتاه کنید! | آوای استقلال
2
فرهاد به بازیکنان استقلال تأکید کرد

همه ناخن‌هایتان را کوتاه کنید!

  • کد خبر : 1383
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
همه ناخن‌هایتان را کوتاه کنید!
کادر فنی به بازیکنان برای دیدار با الشرطه روی کوتاه کردن ناخن‌های‌شان تأکید کرده است تا مشکلات مسابقه قبلی کنار زمین رخ ندهد
 در بازی گذشته استقلال و الاهلی عربستان یک اتفاق عجیب رخ داد؛ هنگامی که کادرفنی استقلال قصد به زمین فرستادن احمد موسوی و سبحان خاقانی به زمین را داشتند، داور چهارم به خاطر بلند بودن ناخن اجازه ورود آنها به زمین را نداد. از این رو کادر پزشکی مجبور شدند با قیچی ناخن‌های این بازیکنان را کوتاه کنند که این مسأله دقایقی از وقت را گرفت.
از سوی دیگر با توجه به مصدومیت محمد نادری و زمانبر بودن کوتاهی ناخن خاقانی استقلال در مسابقه با الاهلی دقایقی ۱۰ نفره بازی کرد که این مسأله در نوع خود جالب بود. حالا اما مسئولان استقلال متوجه شده‌اند که کوتاه بودن ناخن بازیکنان یکی از قوانین جدید داوری در لیگ قهرمانان آسیا است.
از این رو کادر فنی به بازیکنان برای دیدار با الشرطه روی کوتاه کردن ناخن‌های‌شان تأکید کرده است تا مشکلات مسابقه قبلی کنار زمین رخ ندهد. این مسأله در تمرین استقلال نیز به عنوان یک سوژه بامزه مورد توجه قرار گرفت و فضای شادی را در تمرین ایجاد کرده بود. استقلال ۴۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه در دومین مصاف آسیایی مقابل الشرطه عراق قرار می‌گیرد.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1383

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.