همراه پرسپولیس، بدهکار استقلال! | آوای استقلال
3
همراه اول تغییر نام داده است

همراه پرسپولیس، بدهکار استقلال!

  • کد خبر : 31054
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
همراه پرسپولیس، بدهکار استقلال!
هر کجا پرسپولیس نیاز به ریخت و پاش، پرواز فرست کلاس، پاداش نجومی و ...داشته یکی از اولین همراهان برای ریختن پولِ بی حساب و کتاب به حساب پرسپولیس  همین همراه اول است!

به گزارش آوای استقلال، شاید چون از اولین کسانی هستند که برای حل مشکلات پرسپولیس پا پیش می گذارند نامشان را همراه اول گذاشته اند اما بهتر بود نام پرسپولیس را کنارشان می گذاشتند تا لااقل تکلیف سایرین در قبال همراه اول مشخص می شد اما آنها با سیاست، از نوشتن نام پرسپولیس خودداری کرده اند تا از حمایت اکثریتی مردم برخوردار باشند ولی در سال های اخیر حمایت های مالی عحیب و غریب آنها از پرسپولیس باعث شد همه به این سوال که گاها بعد از تبلیغات همراه اول به طور طنز مطرح می شد که؛ همراه اول، همراه چه کسی است پاسخ داده و مشخص شود همراه اول، همراه هیچکس نیست جز پرسپولیس و مخاطب آن شعارهای تبلیغاتی اش فقط پرسپولیس و هوادارانش بوده اند با تبلیغات گسترده جیب ملت را با تعرفه های دروغین خالی می کردند تا برای پرسپولیس خرج کنند!
همراه اول هرگاه اسپانسر استقلال بوده هم، باز استقلال مشکل مالی داشته و استقلال هیچگاه در هیچ شرایط سختی با کمک اسپانسرِ خودش از بحران خارج نشده و اتفاقا برعکس سر بزنگاه حتی مبلغی که باید پرداخت می کرده را آنقدر نگه‌داشته و بهانه آورده که استقلال برای تهیه پول به قرض و کمک های فردی از متمولین درصد بگیر، روی برده!
همراه اول در بسیاری از مواقع با عدم پرداخت بدهی اش به استقلال باعث دردسر شده و این تیم را به شرایط سختی انداخته است!
با این اوصاف این سوال پیش می آید که چرا مدیران استقلال روی این نام خط قرمز نمی کشند؟ چرا هیچکدام از مدیران استقلال سعی نکردند با برندهایی که قصدشان از اسپانسر شدن تبلیغ محصول، کالا و خدمات خودشان است نه چوب لای چرخ استقلال گذاشتن، قرارداد ببندند؟
چرا برای هواداران به طور واضح از کارشکنی همراه اول صحبت نمی کنند؟
چرا این دندان لق را برای همیشه دور نمی اندازند تا مانع ضربه زدن بیشتر آن به استقلال شوند؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31054

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.