همدانی: کار استقلال مقابل نساجی سخت است | آوای استقلال
4

همدانی: کار استقلال مقابل نساجی سخت است

  • کد خبر : 22260
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
همدانی: کار استقلال مقابل نساجی سخت است
پیشکسوت باشگاه استقلال اعلام کرده کار آبی‌پوشان برابر تیم قدرتمند مازندرانی سخت خواهد بود.

به گزارش آوای استقلال، ستار همدانی، پیشکسوت استقلال در یک گفت و گوی رادیویی در خصوص دیدار استقلال تهران و نساجی مازندران اظهار داشت: جام حذفی جام پدیده‌ها، شگفتی ها و جامی است که هر تیم با ۵ بازی می‌تواند جام را به دست آورد. تیم‌ها کاملا با برنامه روی بازی‌ها تمرکز می‌کنند. روز گذشته هم شاهد بازی خوب آلومینیوم اراک بودیم که توانست تیم خوب پرسپولیس را از سد راه خود بردارد و یا خلیج فارس ماهشهر که من بسیار متعجب شدم که به چه شکلی توانست مس رفسنجان را شکست و به مرحله بعد صعود کند.

وی ادامه داد: نساجی مازندران تیم بسیار تیم قدرتمندی است که به صورت خصوصی اداره می‌شود. در لیگ هم شرایط بدی را ندارد. با توجه به شرایط، کادر فنی و مدیریت بسیار خوبی که دارد که دارد، فکر می‌کنم بازی قابل قبولی را از این تیم شاهد باشیم. کار استقلال امشب سخت خواهد بود اما تیم استقلال هم بسیار بسیار خوب است. هم بازیکنان ثابت، بازی خوبی را انجام داده و در روی نیمکت هم بازیکنان تاثیرگذاری را دارد.

همدانی با اشاره به استفاده مجیدی از بازیکنان ذخیره عنوان کرد: یک زمان بسیار خوبی است که فرهاد مجیدی بتواند از بازیکنان ذخیره خود بیشتر استفاده کند چرا که هم فرصتی به آنان داده می‌شود و هم در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند. استقلال هم تیم یک دستی شده و بازیکنان به لحاظ تاکتیکی درک متقابلی از یکدیگر دارند. امشب هم شاهد بازی زیبایی خواهیم بود چون هر دو تیم شرایط خوبی را دارند. نساجی دو تیم سیرجانی را طی کرده و تیم خوب گل گهر را شکست داده، بردن تیم امیر قلعه‌نویی در جام حذفی یک کار بی‌نظیر است.

وی از شرایط استقلال در طول مسابقات لیگ گفت: استقلال هم که بازی اول را با پنالتی برد و در دقایق آخر پیروز زمین شد. پس از آن دیداری با تیم پیکان داشت که توانست برنده شود. اعتقادم بر این است که استقلال شرایط قهرمانی در هر دو جام چه در لیگ و چه در جام‌حذفی را دارد. بایستی پس از این با تمرکز بالایی بازی‌ها را پیش ببرند تا دل هواداران را شاد کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22260

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.