هلدینگ استقلال را نابود کرد | آوای استقلال
0
حمایت پرسپولیس از نکونام؛

هلدینگ استقلال را نابود کرد

  • کد خبر : 43029
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
هلدینگ استقلال را نابود کرد
هلدینگ خلیج فارس از لحظه ای که آمد یک اقدام مثبت انجام نداد: ابقا جواد نکونام، انتخاب فردی به شدت معمولی و بی کفایت به عنوان مدیرعامل، مسلط کردن یک پرسپولیسی به تمام معنا، بر استقلال و آغاز تخریب و نابودی استقلال توسط همین شخص، گرفتن نام عزیز ایران از اسم استقلال برای آنکه این تیم را از وطن جدا کنند.

به گزارش آوای استقلال، ای کاش مسئولین هلدینگ استقلال دلیل اینهمه دشمنی و عداوت علیه استقلال را می گفتند، ای کاش کمی با وجدان خود خلوت می کردند و عواقب کارشان و لطماتی که بر روح و روان و جان هواداران این تیم وارد می کنند را بررسی می کردند.
جواد نکونام مربی نیست که استقلال را به سعادت برساند اما او را حفظ کردید تا به استقلال آسیب بزنید و دست این تیم را از قهرمانی کوتاه کنید. در بدترین زمان ممکن بحث برکناری اش را مطرح کردید تا جو و تمرکز تیم را برهم بزنید، برای بی کفایتی تصمیم اشتباه بعدی را اتخاذ کردید تا تکیه دیگری از پازل نابودی استقلال را بچینید لذا مذاکره با مربیان خوب صورت نکرد تا جواد ابقا شود و اوضاع تیم همینی شود که می بینید؛ تیم صدر نشین مطلق لیگ فصل پیش در هفته پنجم فصل جاری در رده دهم جدول قرار دارد تا دل شهریاری و مسئولین پرسپولیس هلدینگ که معلوم نیست در کدام پستو پنهان شده اند، خوش باشد.
حمایت شهریاری از نکونام بعد از باخت در دربی، در واقع حمایت نمایندگان پرسپولیس از مربی بی دانشی است که به تبم مورد علاقه هلدینگ باخت!
حمایت از نکونام بعد از باخت در دربی، یعنی پرده برداری از تمایلات رنگی مسئولین عالی رتبه هلدینگ و مسئولین پتروشیمی های سهامدار، وگرنه چه معنایی دارد که در شب شکست در دربی هیئت مدیره ای که همین چند روز پیش زیرپای مربی را خالی و با گزینه های به دردنخور خارجی مذاکره کرده بود، بیاید و از عامل اصلی شکست تلخ استقلال مقابل تیم داوری حمایت کند؟
شواهد می گوید هلدینگ دلش با استقلال نیست و نیتش نابودی این تیم این و بس!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43029

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها