هدایت استقلال از راه دور! | آوای استقلال
1

هدایت استقلال از راه دور!

  • کد خبر : 2309
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۵۹
هدایت استقلال از راه دور!
فرهاد مجیدی که به دلیل 2 اخطاره بودن کار را از روی سکوها دنبال می کند، با فراز کمالوند مشغول مشورت شد.

استقلال و الدحیل در حساس ترین دیدار دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم الجوهره به مصاف هم رفتند که دو تیم بازی فیزیکی و پرحادثه ای را در نیمه نخست پشت سرگذاشته اند.

فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان که در بازی با الاهلی از سوی داور مسابقه یک کارت زرد دریافت کرده بود، در دیدار قبلی مقابل الدحیل نیز از داور اردنی یک اخطار گرفت و بازی امشب را از دست داد تا از روی سکوها نظاره گر عملکرد شاگردانش باشد.

 

مجیدی که کار را از روی سکوها دنبال می کند، در حین بازی بارها با فراز کمالوند مشغول مشورت شد و کارهای تاکتیکی را از طریق مدیرفنی آبی پوشان به شاگردانش انتقال داد.

کمالوند که در غیاب مجیدی در کنار زمین وظایف او را برعهده گرفته و آبی پوشان را هدایت می کند، از طریق دیگر استقلالی های حاضر در استادیوم از جمله فرزاد مجیدی دستیار سرپرست این تیم، توصیه های فنی را از سوی سرمربی آبی پوشان دریافت می کند و به بازیکنان انتقال می دهد.

 

همکاری آبی پوشان برای پیروزی مقابل الدحیل تنها به درون زمین بسنده نمی شود و همکاری دو نفره فرهاد و فراز از روی سکوها، منجر به هدایت بازیکنان استقلال شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2309

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.