“های‌وب” دیگر به استقلال پول نمی‌دهد!/هئیت مدیره استقلال دقیقا کجاست؟! | آوای استقلال
3
گزارش اختصاصی آوای استقلال از وضعیت نگران کننده آبی پوشان؛

“های‌وب” دیگر به استقلال پول نمی‌دهد!/هئیت مدیره استقلال دقیقا کجاست؟!

  • کد خبر : 5461
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
“های‌وب” دیگر به استقلال پول نمی‌دهد!/هئیت مدیره استقلال دقیقا کجاست؟!
با این شرایط و این بلاتکلیفی و بحران مالی چگونه هئیت مدیره باشگاه وعده کسب ستاره سوم را به هوادار می دهد؟! واقعا با وجود این شرایط نباید نگران این استقلال شد؟ً!

به گزارش آوای استقلال، مشکلات عدیده مالی آبی‌ها وضعیت نا به سامانی را در باشگاه استقلال به وجود آورده است،عدم وجود منابع مالی کافی برای پرداخت مطالبات بازیکنان باعث شده اکثر بازیکنان باشگاه نسبت به این شرایط اعتراض داشته باشند اما فعلا کسی اعتراض خود را رسانه ای نکرده است اما اگر وضعیت به همین منوال سپری شود بعید نیست سکوت بازیکنان استقلال شکسته شود.

شنیده می‌شود،های وب کارگزار باشگاه استقلال که با قراردادی ۸۰ میلیاردی با استقلال وارد همکاری شد،تاکنون کلیه تعهدات خود را انجام داده و از سقف توافق اولیه خود با استقلال مبلغ بیشتری را نیز به حساب آبی پوشان واریز کرده است اما همچنان باشگاه استقلال با غول بی پولی دست و پنجه نرم می کند، به همین خاطر کارگزار حاضر نیست بیشتر از رقم توافق شده به استقلال کمک کند!

در کنار این اتفاق عدم پرداخت مطالبات طلبکاران استقلال نیز به این موضوع اضافه شده تا آنها نیز باشگاه استقلال را برای وصول مطالبات خود تحت فشار قرار دهند!

با این شرایط هواداران استقلال به شدت نگرانند که سرنوشت بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد چه خواهد شد؟! هرچند مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره تاکنون بارها وعده تمدید قراردادها را داده اند اما بلاتکلیفی باشگاه و وضعیت بغرنج مالی سبب شده کسی به وعده های هئیت مدیره و مدیرعامل خوش بین نباشد، نمونه بارز این اتفاق را می‌توان در ماجرای تمدید قرارداد میلیچ مشاهده کرد!

قرار بود قبل از عزیمت استقلال به عربستان قرارداد این بازیکن تمدید شود، اما نه تنها تا به امروز این اتفاق رخ نداده بلکه بی توجهی ها سبب شده میلیچ به شدت لب به اعتراض باز کند و در مصاحبه ای رفتار مسوولان باشگاه استقلال را غیر اخلاقی توصیف کند.

سوال بزرگ و کلیدی هواداران در مقطع کنونی این است که نقش اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل باشگاه دقیقا چیست؟ انگار اعضای هئیت مدیره در نقش ماشین امضا صرفا مصوبات را امضا می کنند و در حوزه درآمدزایی تماشاگری بیش نیستند؟ آنها حتی به امضای خود نیز پایبند نیستند و توان اجرای مصوبات خود را نیز ندارند و گرنه تا به امروز احمد مددی را به عنوان مدیرعامل باشگاه استیضاح می کردند که چرا ناصر فریادشیران از کار برکنار نشد؟

با این شرایط و این بلاتکلیفی و بحران مالی چگونه هئیت مدیره باشگاه وعده کسب ستاره سوم را به هوادار می دهد؟! واقعا با وجود این شرایط نباید نگران این استقلال شد؟ً!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5461

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.