نکونام و کادرفنی‌اش مشکلی برای ثبت قرار داد ندارد! | آوای استقلال
0
تیر در تاریکی برای ایجاد حاشیه در اردوی استقلال؛

نکونام و کادرفنی‌اش مشکلی برای ثبت قرار داد ندارد!

  • کد خبر : 42221
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
نکونام و کادرفنی‌اش مشکلی برای ثبت قرار داد ندارد!
در لیست بازی استقلال و ملوان نام کادرفنی استقلال ذکر نشده بود و همین بهانه‌ای شده بود تا حاشیه‌سازان مطرح کنند که مربی استقلال و دستیارانش به دلایل خاصی امکان ثبت قرارداد و صدور کارت بازی را ندارد اما تیر آنها خیلی زود به سنگ خورد و کادرفنی استقلال مشکلی برای صدور کارت ندارد.

له گزارش آوای استقلال، جواد نکونام و دستیارانش مانند فصل گذشته که خیلی دیر در ایفمارک حاضر شده بودند، در این فصل هم به همان شکل پیش رفتند و در تست‌های ایفمارک حضور پیدا نکردند و همین مشکلی بود که در مسیر صدور کارت نکونام و دستیارانش پیش آمده بود.

باشگاه استقلال با تعهد دادن به سازمان لیگ توانست کارت بازی نکونام و دیگر اعضای کادر او را بگیرد و روز دوشنبه نکونام با حضور در ایفمارک تست های مربوطه را پشت سر خواهد گذاشت و مشکلی برای حضور در بازی با استقلال خوزستان و صدور کارت مسابقه نخواهد داشت.

این حجم از کارشکنی و وجود اخبار فیک و حاشیه برای استقلال نکته عجیبی است که از ابتدای این فصل شروع شده و از کوچکترین مسئله‌ای برای ساخت استفاده می‌کنند.

البته در این بین مربیان استقلال باید بدون دادن بهانه به حاشیه‌سازان کار خود را بدون نقص انجام می‌دادند و مانند سایر تیم‌ها زودتر در ایفمارک حاضر می‌شدند تا شرایط به این شکل پیش نرود.

در بین اعضای کادرفنی استقلال محمد نوازی شرایط متفاوتی دارد و علاوه بر حضور در ایفمارک باید منتظر باز شدن سقف بودجه هم بماند، استقلال در تلاش برای رفع این مشکل خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42221

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها