نکونام‌، زیرک، باهوش و باتجربه! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

نکونام‌، زیرک، باهوش و باتجربه!

  • کد خبر : 34082
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۰۱
نکونام‌، زیرک، باهوش و باتجربه!
جواد نکونام اگرچه مربی جوانی است و در ابتدای مسیر پرتلاطم مربیگری قرار دارد اما او به خوبی با قواعد جنگ روانی آشناست و قاعده بازی خارج از گود را بلد است!

به گزارش آوای استقلال، جواد در این مدت که مسؤلیت سنگین هدایت استقلال را پذیرفته بارها از طرف جریانات مخرب و حاشیه ساز تحت فشار قرار گرفته و همان اتاق فکر مافیایی که همیشه هسته مرکزی جنگ روانی علیه استقلال بوده بارها و بارها تلاش کرده تا سرمربی محبوب استقلال را در باتلاق حواشی گرفتار کند اما هر بار مقابل نکونام زانو زده و مغلوب شده و استقلال هم با وجود همه مشکلات مالی و حاشیه ای با قدرت به راه خود ادامه داده و اسیر دسیسه ها نشده است.
جواد چند روز قبل و جایی که نیاز بود به یاوه گویی های مربی هوچی‌گر پرسپولیس واکنش کوبنده ای نشان دهد علنا گفت گل‌محمدی در حدی نیست که جوابش را بدهم و خیلی شیک و شفاف یحیی را تحقیر کرد!
نکونام اما در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور وقتی درباره گل‌محمدی و پرسپولیس از او پرسیدند حتی حاضر نشد درباره این تیم و مربی آنها حرفی بزند و بی اهمیت از کنار پرسپولیس و یحیی گذشت و یا در واکنش به جنگ روانی خمز سرمربی تراکتور که از ترس مواجهه با تیم جنگنده نکونام شائبه اشتباهات احتمالی داور به سود استقلال را مطرح کرده بود و به قصد اینکه پیشاپیش عامل شکست تیمش مقابل استقلال را اشتباهات داوری عنوان کند به گزافه گویی متوسل شده بود بسیار حرفه ای پاسخ داد و متواضعانه و با احترام با اتهامات بی اساس مربی تراکتور برخورد کرد و محترمانه به خمز فهماند که حرفهای پوچ ارزش جواب دادن ندارد و از طرف دیگر به گونه ای رفتار کرد تا تیمش در آستانه یک بازی حساس اسیر حاشیه و استرس نشود و تمرکز خود را از دست ندهد.
سرمربی جوان و جسور استقلال جایی که باید از حق تیمش دفاع کند به خوبی بلد است جریانات مخرب را با کلام نافذ خود سرکوب کند و جایی که جواب دادن ضرورتی ندارد با رویکرد حرفه ای و زیرکانه از کنار آن می‌گذرد.
جواد اگر با همین فرمان پیش می‌رود با توجه به حمایت گسترده هواداران استقلال قطعا می‌تواند حداقل در یک دوره سه چهار ساله سکاندار هدایت استقلال باشد و برای فصل بعد تیمی قدرتمند و یکدست ببندد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34082

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها