نوشداروی سهراب برای استقلال؛ اشتهای بازیکنان برای گلزنی باز شد | آوای استقلال
0

نوشداروی سهراب برای استقلال؛ اشتهای بازیکنان برای گلزنی باز شد

  • کد خبر : 43265
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
نوشداروی سهراب برای استقلال؛ اشتهای بازیکنان برای گلزنی باز شد
در شب گلزنی رافائل سیلوا و مهرداد محمدی، استقلال توانست با نتیجه 2 بر یک مقابل هوادار به پیروزی برسد.

به گزارش آوای استقلال، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه هفتم فعالیت خود رسید و بعد از برتری شب گذشته شمس‌آذر و آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان و ثبت نتیجه تساوی در دیدار تیم‌های نساجی مازندران – ملوان بندرانزلی و خیبر خرم‌آباد – گل‌گهر سیرجان، امشب مسابقات هفته هفتم با برتری یک‌گله پرسپولیس برابر چادرملو و برد یک‌گله سپاهان مقابل استقلال خوزستان پیگیری شد تا دو تیم مدعی فوتبال ایران با برد کار خود را در هفته هفتم به پایان برده باشند.

استقلالی‌ها بعد از تغییر و تحولات انجام شده در کادرفنی، امشب با هدایت سهراب بختیاری‌زاده پا به دیدار با هوادار گذاشتند؛ آن‌هم در شرایطی‌که آبی‌ها در ۴ بازی اخیرشان در لیگ برتر ناکام در کسب پیروزی بوده‌اند و با ۲ تساوی و ۲ باخت کار خود را به پایان برده بودند و در بازی امشب به دنبال کسب ۳ امتیاز و تک‌رقمی‌کردن رتبه‌شان در جدول رده‌بندی بودند. در سوی مقابل هم تیم هوادار بعد از پذیرش ۳ تساوی و تحمل ۳ باخت و ناکامی در ثبت گل در لیگ بیست‌وچهارم، با هدایت مهدی رحمتی پا به دیدار امشب گذاشت و شاگردان رحمتی امید به فرار از قعر جدول داشتند.

ترکیب هوادار تهران
محمدحسین اکبرمنادی، عرفان معصومی، میثم تهی‌دست، صائب محبی، مرتضی منصوری، میلاد خدایی (از دقیقه ۴۶: محمدحسین زواری)، مصطفی احمدی (از دقیقه ۸۳: افشین صادق‌نژاد)، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان (از دقیقه ۴۶: محمد ستاری)، حسین مهربان و پیمان رنجبری (از دقیقه ۸۳: ادریس رحمانی)

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب استقلال تهران

حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا (از دقیقه ۸۰: آرش رضاوند)، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (از دقیقه ۸۷: علیرضا کوشکی) و گوستاوو بلانکو (از دقیقه ۶۸: محمدحسین اسلامی)

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

مهدی رحمتی بعد از توقف تیمش در جدال هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان، به سراغ ۲ تغییر در ترکیب تیمش رفت و علی فتحی و محمد دین‌دار جای خود را به حسین مهربان و پیمان رنجبری در ترکیب اولیه هوادار دادند و در طرف مقابل، سهراب بختیاری‌زاده به سراغ چینش ترکیبی تهاجمی رفت و به جای روزبه چشمی، ایمان سلیمی و آرش رضاوند، ۳ تغییر در ترکیب اولیه آبی‌ها اعلام شد و رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند و گائل کاکوتا در ترکیب اصلی استقلال حضور یافتند.

دو تیم قرار بود از ساعت ۲۰ به مصاف هم بروند اما دیر رسیدن دوربین‌های تلویزیونی باعث شد تا بازی از ساعت ۲۰:۰۸ با قضاوت رضا مهدوی در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شود. آبی‌پوشان مسابقه امشب را تهاجمی آغاز کردند و اولین موقعیت جدی، در دقیقه ۴ روی دروازه هوادار ایجاد شد که روی پاس گوستاوو بلانکو، رامین رضاییان موفق به گلزنی شد اما بعد از ثبت گل، آفساید مدافع راست پیش‌تاخته آبی‌ها اعلام شد. بعد از این موقعیت، صحنه مشکوک به خطای هند پنالتی در محوطه جریمه استقلال رخ داد اما بعد از بررسی صحنه به کمک (VAR)، خطای هند رافائل سیلوا تشخیص داده نشد تا بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

استقلالی‌ها بعد از چند فرصت‌سوزی، سرانجام توانستند در دقیقه ۱۷ روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف و ضربه سر رافائل سیلوا به گل برسند تا بازی با برتری یک‌گله آبی‌پوشان دنبال شود. بعد از گلزنی سیلوا، شاگردان سهراب بختیاری‌زاده به نمایش مالکانه خود ادامه دادند و به دنبال رسیدن به گل‌های بیشتر بودند که دو شوت پیاپی ابوالفضل جلالی روی دروازه هوادار خطرآفرین شد اما ضربه جلالی جایی در چارچوب دروازه بنفش‌پوشان نداشت و شوت دیدنی جلال‌الدین ماشاریپوف هم به تیرک دروازه هوادار برخورد کرد تا بازی همچنان با برتری یک‌گله استقلال ادامه پیدا کند.

حسین مهربان با فرار از کمند خط دفاعی و روی اشتباه محمدحسین مرادمند در آفسایدگیری، در موقعیت تک‌به‌تک با حسین حسینی قرار گرفت اما حسینی در دقیقه ۴۳ با واکنش عالی خود سد راه گلزنی مهربان شد. در دقیقه (۱+۴۵) و روی اشتباه مهلک میثم تهی‌دست، مهرداد محمدی با تیزهوشی خود توانست توپ‌گیری کند و گل دوم استقلال را به‌ثمر رساند تا آبی‌پوشان پایتخت با برتری ۲گله به رختکن بروند. استقلالی‌ها با توجه به برتری ۲ بر صفر در نیمه نخست، شاگردان بختیاری‌زاده نیمه دوم را با نمایشی مالکانه آغاز کردند و به دنبال حفظ برتری خود و البته رسیدن به گل‌های بیشتر بودند که بعد از چند فرصت‌سوزی، در دقیقه ۶۷ رامین رضاییان صاحب موقعیت شد اما ناکام در گلزنی بود و بعد از این موقعیت، آفساید رضاییان اعلام شد.

رامین رضاییان در دقیقه ۷۸ با ارسال دیدنی خود زمینه‌ساز خلق موقعیت گلزنی برای استقلال شد که پیش از رسیدن توپ به محمدحسین اسلامی، صائب محبی با تکل دیدنی خود سد راه گلزنی اسلامی شد تا بازی همچنان ۲ بر صفر باقی بماند. در دقایق پایانی مسابقه، بنفش‌پوشان هوادار نمایش برتری داشتند و روی اشتباه مهلک حسین حسینی و خطای او روی صائب محبی که از سوی (VAR) تایید شد، هوادار صاحب ضربه پنالتی شد که مهدی گودرزی در دقیقه (۵+۹۰) موفق به گلزنی شد تا اولین گل این فصل هوادار هم به‌ثبت برسد. شاگردان رحمتی بعد از گلزنی گودرزی ناکام در رسیدن به گل تساوی بودند تا بازی برتری ۲ بر یک استقلال به پایان برسد.

آبی‌پوشان بعد از ۴ بازی چشم‌انتظاری سرانجام توانستند در لیگ برتر طعم پیروزی را بچشند و با این پیروزی شاگردان سهراب بختیاری‌زاده با ۸ امتیاز به رتبه هشتم جدول صعود کردند. هوادار هم در ادامه تیره‌روزی‌های خود با ۳ امتیاز قعرنشین لیگ بیست‌وچهارم ماند. استقلال بعد از تعطیلات فیفادی، باید در هفته هشتم لیگ برتر روز بیست‌وهفتم مهرماه در تهران به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود و هوادار هم روز بیست‌وششم مهرماه میهمان شمس‌آذر قزوین خواهد بود. پرونده مسابقات هفته هفتم لیگ برتر قرار است فردا (یکشنبه) با انجام دوئل تیم‌هیا تراکتور تبریز و فولاد خوزستان بسته خواهد شد.

نتایج هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران
جمعه سیزدهم مهرماه

مس رفسنجان ۰-۱ شمس‌آذر قزوین

نساجی مازندران ۱-۱ ملوان بندرانزلی

خیبر خرم‌آباد ۰-۰ گل‌گهر سیرجان

ذوب‌آهن اصفهان ۰-۴ آلومینیوم اراک

شنبه چهاردهم مهرماه

پرسپولیس تهران ۱-۰ چادرملو اردکان

استقلال خوزستان ۰-۱ سپاهان اصفهان

هوادار تهران ۱-۲ استقلال تهران

برنامه ادامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران
یکشنبه پانزدهم مهرماه

تراکتور تبریز – فولاد خوزستان (ساعت ۱۷:۳۰)

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43265

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها