نوری: قهرمانی دور از دسترس نیست | آوای استقلال
3
استقلال به آرامش نیاز دارد

نوری: قهرمانی دور از دسترس نیست

  • کد خبر : 16170
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
نوری: قهرمانی دور از دسترس نیست
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال وضعیت خوبی دارد و می‌تواند با ادامه دادن به روند خود به موفقیت برسد.

به گزارش آوای استقلال،محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره جشن باشگاه استقلال گفت: بعد از سالیان سال یک گردهمایی برگزار شد که جا دارد از آقای آجرلو و آقای نامداری از این بابت تشکر کنم. من فقط کمک کردم و کار اصلی برعهده آن‌ها بود. باید به پیشکسوتان بیشتر اهمیت داده شود و بچه‌ها پیش هم جمع شوند. آن‌ها فقط توجه می‌خواهند و احترام. امیدوارم این کار ادامه پیدا کند.

او در ادامه افزود: باید از پیشکسوتان در پست‌های مختلف استفاده شود. آن‌ها جز خوبی استقلال چیزی نمی‌خواهند. کسانی که باتجربه هستند و می‌توانند کمک کنند در باشگاه حضور داشته باشند. فکر می‌کنم چنین چیزی در برنامه‌های آجرلو وجود داشته باشد.

نوری درباره وضعیت فنی آبی‌پوشان عنوان کرد: استقلال امسال شرایط خوبی دارد. در بازی با فجرسپاسی زمین بد و داوری باعث ناکامی شد. به شما قول می‌دهم این تیم از یکی، دو هفته دیگر به هماهنگی برسد و شرایط بهتر شود. اگر استقلال آرامش داشته باشد، قهرمانی دور از دسترس نیست. بازیکنان خارجی تیم هم شرایط فنی خوبی دارند و می‌توانند به استقلال کمک کنند اما نیاز به یک پلی میکر در تیم احساس می‌شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره وضعیت تیم ملی گفت: آقای اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته اما تصور می‌کنم هر مربی دیگری با چنین ترکیبی نتیجه می‌گرفت. بازیکنان ما بسیار توانمند هستند و تیم ما مشکلی بابت صعود ندارد. ضمن اینکه امیدوارم تیم امید هم با حضور مهدوی‌کیا نتیجه بگیرد و به المپیک پاریس برسد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16170

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.