نوری: حسینی باید در استقلال بماند | آوای استقلال
0
هواداران بهترین تیم را می‌خواهند

نوری: حسینی باید در استقلال بماند

  • کد خبر : 40496
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
نوری: حسینی باید در استقلال بماند
پیشکسوت استقلال معتقد است سیدحسین حسینی نباید از این تیم جدا شود.

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری سرمربی پیشکسوتان استقلال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به قهرمانی تیم پیشکسوتان استقلال در مسابقات باشگاه‌های تهران، اظهار داشت: تیم پیشکسوتان استقلال در مسابقات باشگاه‌های تهران توانست با شایستگی به مقام قهرمانی دست پیدا کند، در این رقابت‌ها برای رسیدن به فینال پنج مسابقه مهم را پشت سر گذاشتیم. مهم‌ترین بازی قدیمی‌های استقلال در مرحله یک چهارم نهایی روبروی پرسپولیس بود که توانستیم سه بر صفر آنها را شکست دهیم، در فینال روبروی هما قرار گرفتیم، این بازی در وقت‌ اضافی به تساوی کشیده شد تا سرنوشت قهرمان به ضربات پنالتی کشیده شود، در ضیافت پنالتی‌ها برنده از زمین خارج شدیم.

وی افزود: در روزهایی که لیگ برتر تعطیل است بهترین زمان برای برنامه‌ریزی و بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است، در این برهه زمانی که در بین فوتبالی‌ها به زمان طلایی معروف است تیم‌ها باید خود را برای ماراتن پر فشار لیگ آماده کنند و به بهترین شکل ممکن خود را تقویت سازند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: هواداران استقلال در فصل جدید انتظار موفقیت و قهرمانی از استقلال دارند. متاسفانه در فصلی که گذشت آبی‌پوشان با ناداوری جام را به حریفی واگذار کردند که شایسته کسب این عنوان نبود. قهرمانی پرسپولیس به خیلی ها حتی خودشان نچسبید. قهرمانی پرسپولیس بیرون از مستطیل سبز رقم خورد و دوست ندارم به عنوان عضوی از خانواده فوتبال درباره این قهرمانی حرف بزنم اما با توجه به اتفاقاتی که در طول فصل رقم خورد آنها قهرمان قلابی فوتبال ایران هستند.

نوری تصریح کرد: انتظار از تیمی که در فصل جدید باید در سه جام نخبگان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی به میدان رود این است که بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرد، بازیکنانی که ستاره باشند، بازیکنانی که بتوانند باری از دوش تیم بردارند.

وی اعلام کرد: سید حسین حسینی یکی از ارکان موفقیت استقلال در لیگ گذشته بود، من با جرات می‌گویم او بهترین گلر ایران است و باید دروازه‌با ثابت تیم ملی باشد،در روزهای اخیر حرف و حدیث‌هایی درباره جذب سنگربان خارجی مطرح شده است، با بودن سید حسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی استقلال نیازی به گلر خارجی ندارد، استقلال در پست‌های هافبک وسط، مهاجم به بازیکن خارجی نیاز دارد، البته بازیکنان خارجی که به خدمت گرفته می‌شوند باید بهترین باشند نه اینکه بازیکن معمولی جذب شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: جواد نکونام فصل گذشته با استقلال ۶۷ امتیاز کسب کرد، این آمار بسیار خوبی است، او تجربیات ارزشمندی را در طول یک فصل اخیر با استقلال کسب کرده است، او به خوبی از استقلال شناخت دارد و می‌تواند در فصل جاری به موفقیت برسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من برای تمام اعضای کادر فنی احترام قائل هستم و جزو بهترین ها هستند اما حضور یک مربی خارجی می‌تواند باعث تقویت نیمکت استقلال شود. یک مربی خارجی می‌تواند به جواد نکونام در فصل جدید کمک بیشتری کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40496

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.