نوری: تیم پیشکسوتان استقلال بهتر از این استقلال  است | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

نوری: تیم پیشکسوتان استقلال بهتر از این استقلال  است

  • کد خبر : 29063
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
نوری: تیم پیشکسوتان استقلال بهتر از این استقلال  است
محمد نوری معتقد است که بازیکنان استقلال ضعیف عمل کردند.

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری پیشکسوت استقلال با اشاره به شکست دو بر صفر مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: این بدترین نمایش استقلال  چند سال در اخیر بود، هیچ بار فنی نداشت و هیچ کدام از بازیکنان نتوانستند انتظارات را برآورده سازند. تیم پیشکسوتان استقلال اگر در تبریز به میدان می‌رفت نمایش بهتری را به اجرا می‌گذاشت.
وی افزود: ساپینتو باید پاسخگوی نمایش افتضاح استقلال در تبریز باشد. او وقتی در مصاحبه‌هایش از امکانات حرف می‌زند و مدام خواسته‌هایش را مطرح می‌کند باید توضیح دهد چرا تیمش در حد محلات بازی کرد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی ساپینتو در کنار زمین حاشیه درست می‌کند و با رفتارهای عصبی کارت  می‌گیرد و از حضور در زمین محروم می‌شود به استقلال لطمه می‌زند، به طور حتم اگر سرمربی از کنار زمین تیمش را هدایت شرایط بهتری رقم می‌خورد.
نوری تصریح کرد: از بازیکنانی که قراردادهای میلیاردی می‌بندند انتظار می‌رود قدر پیراهن مقدس استقلال را که بر تن بهترین و بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است بدانند،اگر پول میلیاردی می‌گیرند نوش جانشان اما حق ندارند با احساسات هواداران بازی کنند.
وی تاکید کرد: همانطور که باشگاه در مواقع پیروزی پاداش برای بازیکنان در نظر می‌گیرد باید آنها را جریمه کند تا آنها بدانند از این پس باید تلاش بیشتری انجام دهند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با این وضعیت به بن بست خواهد رسید. باید ساپینتو شرایط تازه‌ای را برای استقلال رقم بزند چرا که انتظارات از تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده است بالاست و هواداران نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29063

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.