نوری: استقلال برابر پرسپولیس عصبی بازی کرد | آوای استقلال
0

نوری: استقلال برابر پرسپولیس عصبی بازی کرد

  • کد خبر : 4431
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
نوری: استقلال برابر پرسپولیس عصبی بازی کرد
استقلال خوب نبود و تاوان این خوب نبودن را با شکست مقابل پرسپولیس پس داد.

به گزارش آوای استقلال، پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان استقلال در بازی با پرسپولیس عصبی بودند و عدم تمرکز آنها باعث شد تا نتوانند نمایش خوبی را در ترکیب تیم ایفا کنند. استرس آنها باعث شد تا وظایفشان را انجام ندهند.

محمد نوری با اشاره به شکست استقلال در در دربی ۹۵ اظهار داشت: استقلال خوب نبود و تاوان این خوب نبودن را با شکست مقابل پرسپولیس پس داد.

وی افزود: گلی که استقلال دریافت کرد مقصر اصلی مدافعان بودند، یک مدافع نباید در هنگام ریباند به مهاجم فضای کافی را برای ضربه، بدهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال نه در دفاع خوب بود نه در خط هافبک بازیسازی عملکرد موفقی داشت و نه همچون بازی‌های گذشته نتوانست در حمله حضوری موفق داشته باشد.

تصریح کرد: ایراد من از کادر فنی این است که چرا شیخ دیاباته این قدر عقب بازی می‌کند، او باید در محوطه ۶ قدم حریف حضور داشته باشد. ضمن این که وی باید از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان می‌رفت.

تاکید کرد: فرهاد مجیدی تیم را ارنج می‌کند، تاکتیک تیم را می‌چیند و نقش اول را ایفا می‌کند و به طور حتم باید برای بازی‌های آینده نگرش‌ تازه‌تری داشته باشد. او باید یک کمک خوب را به جمع کادر فنی اضافه کند که در مواقع حساس به وی مشاوره دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازیکنان استقلال در بازی با پرسپولیس عصبی بودند و عدم تمرکز آنها باعث شد تا نتوانند نمایش خوبی را در ترکیب تیم ایفا کنند. استرس آنها باعث شد تا وظایفشان را انجام ندهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4431

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.