نوراللهی دیگر برای پرسپولیس بازی نمی کند؟! | آوای استقلال
3
بعد از پیشنهادی بازی در لیگ قطر

نوراللهی دیگر برای پرسپولیس بازی نمی کند؟!

  • کد خبر : 3926
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
نوراللهی دیگر برای پرسپولیس بازی نمی کند؟!
به نظر می رسد پیشنهادهایی که احمد نوراللهی دریافت کرده باعث شده او تمرکز لازم را در چند بازی اخیر از دست بدهد
به نظر می رسد احمد نوراللهی در چند بازی اخیر پرسپولیس از نظر فنی و حتی روحی دچار افت شده است.
به گزارش آوای استقلال، تمام پیش بینی ها این بود که احمد نوراللهی یکی از مردان تاثیر گذار بازی پرسپولیس و سپاهان خواهد بود اما هرچه از زمان بازی گذشت این هافبک خوش فکر نه تنها نتوانست عملکرد ویژه ای را از خود به نمایش بگذارد، بلکه تعویض هم نشد و ۹۰ دقیقه هم در زمین ماند.
نوراللهی که در فصل جاری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس بوده و تا به این جای کار نیز با به ثمر رساندن ۶ گل در لیگ برتر آقای گل پرسپولیسی ها محسوب می شود، در چند بازی اخیر و به ویژه بازی دیشب مقابل سپاهان عملکرد خوبی نداشت و از سایت های آنالیز نمره ضعیفی دریافت کرد. همین اتفاق باعث شده خیلی ها گمان کنند پیشنهادهایی که نوراللهی مدعی است از تیم های قطری دریافت کرده، باعث از بین رفتن تمرکز او شود و به همین دلیل از نظر فنی نیز دچار افت شده است.
جالب اینجاست خلاف ادعای برخی از رسانه ها که مدعی شده اند نوراللهی با پرسپولیس به توافق رسیده و از این تیم جدا نمی شود، هنوز او پیشنهاد باشگاه را برای مذاکره نپذیرفته و اگر باشگاه نتواند خواسته مالی او را که چند برابر رقم دریافتی این روزهای اوست قبول کند، احتمال جدایی اش از جمع سرخ پوشان بسیار زیاد است.
در مجموع نوراللهی اگر هم قرار باشد درپایان فصل از پرسپولیس جدا شود، باید با ارائه بهترین بازی ها خاطره ای خوب از خود به نمایش بگذارد اما او طی چند هفته اخیر و به ویژه در بازی با سپاهان عملکرد قابل قبولی نداشت. موضوعی که بسیاری از هواداران پرسپولیس نیز در فضای مجازی به آن شاره کرده و از نوع بازی که این هافبک با تجربه ارائه می دهد راضی نیستند.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3926

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.