نبرد دو ستاره و قوی سپید | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

نبرد دو ستاره و قوی سپید

  • کد خبر : 26567
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
نبرد دو ستاره و قوی سپید
استقلال امروز درحالی به دیدار ملوان می رود که بیش از این دو تیم ۲۸ بار با یکدیگر دیدار کرده اند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال و ملوان تاریخ لیگ برتر ۲۸ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ماحصل آن ۱۴ برد برای تیم پایتخت نشین، چهار پیروزی برای انزلی چی ها و ۱۰ تساوی بوده است.
آنها بعد از سقوط ملوان در لیگ پانزدهم دیگر در این مسابقات مقابل یکدیگر صف آرایی نکرده اند و باید دید پس از ۶ فصل غیبت، جدال این ۲ تیم به چه نتیجه ای منتج خواهد شد.
استقلال در بازی رفت لیگ پانزدهم با ۲ گل امید ابراهیمی از سد ملوان گذشت اما در بازی برگشت به میزبانی نماینده استان گیلان تساوی ۲ بر ۲ حکمفرما شد. در آن دیدار جابر انصاری و محسن کریمی برای استقلال گلزنی کردند و در سوی دیگر سید جلال رافخایی زننده هر ۲ گل قوهای سپید بود.
آبی پوشان تهرانی در انزلی همیشه با چالش های جدی مواجه بوده اند. آنها در پنج رویارویی اخیر با ملوان در خانه اش و در لیگ برتر بردی را نداشته اند و ۲ مساوی و سه باخت عایدشان شده است.
آخرین پیروزی تیم پایتخت نشین در ورزشگاه تختی و در لیگ برتر به ۱۱ سال و هشت ماه و ۲۰ روز قبل یا به بیانی دیگر به ۴۲۸۱ روز پیش برمی گردد. جایی که آنها با تک گل حنیف عمران زاده بر حریف ۱۰ نفره خود غلبه کردند. باید دید این طلسم در هفته دوم لیگ بیست و دوم شکسته خواهد شد یا خیر.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26567

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.