ناکامی اتحاد کلبا در جذب مهدی قایدی | آوای استقلال
4

ناکامی اتحاد کلبا در جذب مهدی قایدی

  • کد خبر : 25888
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
ناکامی اتحاد کلبا در جذب مهدی قایدی
مجیدی نتوانست شاگرد سابق خود را به خدمت بگیرد.

به گزارش آوای استقلال، پس از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم اتحاد کلباء، سرمربی سابق استقلال تلاش زیادی انجام داد تا بتواند مهدی قایدی شاگرد سابقش را از شباب الاهلی به خدمت بگیرد.

در روزهای حضور مهدی علی روی نیمکت شوالیه های سرخ، قایدی چندان در تفکرات وی جایی نداشت و در دیدارهای پایان فصل، این بازیکن دقایق کمی برای تیمش به میدان می رفت و با حضور لئوناردو ژاردیم نیز اوضاع تغییر نکرد و این وینگر بوشهری به همراه تیم راهی اردوی صربستان نشد.

این اتفاقات باعث شد تا شایعه جدایی قایدی بخصوص پس از تمایل به جذب عمر خریبین افزایش یابد و حتی اعلام شد که فرهاد مجیدی به همراه کاروان تیم راهی اردوی خارج از کشور نشده تا کارهای جذب مهدی قایدی را تسریع بخشد اما اکنون اخبار ناامید کننده ای برای سرمربی سابق استقلال به گوش می رسد.

روزنامه اماراتی “امارات الیوم” تایید کرد که تلاش اتحاد کلباء (ملقب به ببرها) برای جذب مهدی قایدی، ستاره شباب الاهلی (شوالیه های سرخ) با شکست روبرو شده است.

این روزنامه در گزارش خود آورده است: فرهاد مجیدی سرمربی جدید ببرها با توجه به اینکه پیش از این در باشگاه استقلال ایران سرمربیگری کرده بود، خواهان عقد قرارداد با قایدی شده بود.

این دو نفر روابط شخصی خوبی با هم دارند، زیرا مجیدی روی توانایی های قایدی شناخت دارد و شاید بتواند پس از یک فصل ناامیدکننده برای ملی پوش ایرانی با شوالیه های سرخ، از این توانایی ها استفاده کند.

امارات الیوم درباره دلایل شکست مذاکرات و اینکه آیا اتحاد کلباء به دنبال عقد قرارداد دائمی با قایدی بوده است یا قصد داشته این بازیکن را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد، توضیحی نداد.

این روزنامه تنها نوشت: دو باشگاه برای انتقال قایدی به توافق نرسیدند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25888

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.